احداث پارک محله ای و لوپ ترافیکی خروجی شهرک آرین
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 17 مرداد 1400
    
تعداد بازدید: 2841
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/5/17
منبع : درون سازمانی

احداث پارک محله ای و لوپ ترافیکی خروجی شهرک آرین

تحقق وعده رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، در شهرک آرین:

احداث پارک محله ای و لوپ ترافیکی خروجی شهرک آرین

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بر رفع نیاز محله ها و رسیدگی به مشکلات شهروندان تاکید کرد و گفت: در جلسه ای که به همراه شهردار منطقه 10 و دیگر مسئولین با اهالی شهرک آرین برگزار شد، مقرر گردید در حوزه عمرانی، احداث پروژه هایی نظیر پارک محله ای، لوپ ترافیکی خروجی آرین و مسیر پیاده روی و فضای سبز بلوار 35 متری آرین در دستور کار اجرا قرار گیرند که خوشبختانه با تلاش همکارانمان در شهرداری منطقه 10، پس از طی مراحل اداری و اخذ پیمانکار، این پروژه ها در حال اجرا می باشند.

احداث پارک محله ای شهرک آرین

نواب قائدی به پارک محله ای در حال احداث شهرک آرین اشاره کرد و بیان داشت: افزایش سرانه تفریحی و فراغتی شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز شهرک، ارتقای شادابی و نشاط شهروندان و ایجاد فضای مناسب ورزشی از جمله اهداف احداث این پارک محله ای است.

وی هزینه احداث این پارک محله ای را بالغ بر 15 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: فضاهای نشیمن، فضای بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری، کاشت گونه ها و درختان سایه دار،  سرویس بهداشتی و فضای ورزشی با استقرار میزهای پینگ پنگ، شطرنج، ستهای ورزشی و... از جمله امکانات این پارک محله ای به شمار می رود.

احداث لوپ ترافیکی خروجی شهرک آرین به بلوار آیت الله محلاتی

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در ادامه، پروژه لوپ ترافیکی خروجی شهرک آرین به بلوار آیت الله محلاتی را نیز از دیگر پروژه های در حال احداث که وعده احداث آن به شهروندان داده شده بود عنوان کرد و افزود: تسهیل تردد و دسترسی آسان اهالی شهرک آرین به بلوار آیت الله محلاتی، آسایش شهروندان و صرفه جویی در وقت و هزینه آنها به دلیل کوتاه تر شدن مسیر دسترسی، از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

نواب قائدی هزینه اجرای این پروژه را نیز افزون بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه 150 متر طول و 7 متر عرض دارد که اجرای عملیاتی چون خاکبرداری مسیر، زیرسازی مسیر، جدول گذاری و کانیوگذاری طول مسیر و اجرای روکش آسفالت از دیگر مشخصات فنی آن است.

مشکلات و موانع موجود در پروژه لوپ خروجی شهرک آرین

عضو شورای اسلامی کلانشهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود عدم همکاری منازل مسکونی قدیمی مجاور پروژه، وجود درختان کهنسال در مسیر پروژه و وجود معارض تاسیساتی شامل تیر برق و لوله های گاز و آب در مسیر پروژه را از جمله موانع و مشکلات موجود در این پروژه عنوان و ابراز امیدواری کرد با رفع کامل این مشکلات بتوانیم زمینه رضایت مندی و رفاه و آسایش بیش شهروندان ساکن در شهرک آرین را فراهم سازیم.

پروژه مسیر پیاده روی و فضای سبز بلوار 35 متری آرین

نواب قائدی پروژه مسیر پیاده روی و فضای سبز بلوار 35 متری آرین را دیگر پروژه در حال احداث در این شهرک عنوان کرد و افزود: این پروژه نیز مراحل پایانی اجرایی خود را طی می کند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.