تعامل دستگاههای خدمات رسان با یکدیگر منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می شود
نویسنده خبر : مدیر سایت
یکشنبه 17 مرداد 1400
تعداد بازدید: 2473
زبان : فارسی
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1400/5/17
منبع : درون سازمانی
تعامل دستگاههای خدمات رسان با یکدیگر منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می شود
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در نشست با مدیر امور برق شیراز تاکید کرد: تعامل دستگاههای خدمات رسان با یکدیگر منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می شود
به منظور وحدت و تعامل هرچه بیشتر دو نهاد خدمات رسان شهرداری و شرکت توزیع برق شیراز، نشست مشترک دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و مهندس مولودیان مدیر امور برق 3 شیراز برگزار شد. نواب قائدی در حاشیه ی این نشست با تاکید بر تعامل و هم اندیشی دستگاههای خدمات رسان در حوزه های مختلف با یکدیگر، تصریح کرد: اگرچه هریک از دستگاههای خدمات رسان در حیطه وظایف خود مشغول تلاش و فعالیت هستند، اما در سایه تعامل و همکاری هرچه بیشتر با یکدیگر، مردم نیز از خدمات به نحوه شایسته تری بهرمند خواهند شد. قائدی ضمن تقدیر از همکاری خوب شرکت توزیع برق شیراز با شهرداری، افزود: خوشبختانه با تعامل خوب فی مابین شرکت توزیع برق و شهرداری، در امر برق رسانی به معابر شهری خصوصا معابر جدید الاحداث، فعالیتهای خوبی صورت گرفته است. مهندس علی مولودیان مدیر امور توزیع برق 3 شیراز نیز در این نشست گفت: هرجا که دو نهاد خدمات رسان شهرداری و شرکت توزیع برق خدماتشان در یک راستا و در تعامل با یکدیگر بوده، نتایج خوبی حاصل شده است و مردم نیز از این نتایج خوب از رفاه بهتری بهرمند شده اند. مدیر امور توزیع برق شیراز افزود: شهرداری و شرکت توزیع برق با تعاملات بسیار خوب توانسته اند پروژه های ارزشمندی را در کمترین زمان ممکن انجام و تقدیم شهروندان نمایند. علی مولودیان در پایان بر تعامل، وحدت و برنامه ریزی هرچه بیشتر بین نهادهای خدمات رسان تاکید کرد و ادامه داد: در سایه این تعامل علاوه بر اینکه خدمات خوبی به مردم ارائه می شود، قدرت و توان نهادها نیز در خدمات رسانی به مردم بیشتر خواهد شد. گفتنی است در پایان این جلسه با اهداء لوح سپاس،از خدمات مدیر و تنی چند از مسئولین امور 3 توزیع برق شیراز تقدیر شد.
|
|
-