تعامل دستگاههای خدمات رسان با یکدیگر منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 17 مرداد 1400
    
تعداد بازدید: 2067
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/5/17
منبع : درون سازمانی

تعامل دستگاههای خدمات رسان با یکدیگر منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در نشست با مدیر امور برق شیراز تاکید کرد:

تعامل دستگاههای خدمات رسان با یکدیگر منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می شود

به منظور وحدت و تعامل هرچه بیشتر دو نهاد خدمات رسان شهرداری و شرکت توزیع برق شیراز، نشست مشترک دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و مهندس مولودیان مدیر امور برق 3 شیراز برگزار شد.

نواب قائدی در حاشیه ی این نشست با تاکید بر تعامل و هم اندیشی دستگاههای خدمات رسان در حوزه های مختلف با یکدیگر، تصریح کرد: اگرچه هریک از دستگاههای خدمات رسان در حیطه وظایف خود مشغول تلاش و فعالیت هستند، اما در سایه تعامل و همکاری هرچه بیشتر با یکدیگر، مردم نیز از خدمات به نحوه شایسته تری بهرمند خواهند شد.

قائدی ضمن تقدیر از همکاری خوب شرکت توزیع برق شیراز با شهرداری، افزود: خوشبختانه با تعامل خوب فی مابین شرکت توزیع برق و شهرداری، در امر برق رسانی به معابر شهری خصوصا معابر جدید الاحداث، فعالیتهای خوبی صورت گرفته است.

مهندس علی مولودیان مدیر امور توزیع برق 3 شیراز نیز در این نشست گفت: هرجا که دو نهاد خدمات رسان شهرداری و شرکت توزیع برق خدماتشان در یک راستا و در تعامل با یکدیگر بوده، نتایج خوبی حاصل شده است و مردم نیز از این نتایج خوب از رفاه بهتری بهرمند شده اند.

مدیر امور توزیع برق شیراز افزود: شهرداری و شرکت توزیع برق با تعاملات بسیار خوب توانسته اند پروژه های ارزشمندی را در کمترین زمان ممکن انجام و تقدیم شهروندان نمایند.

علی مولودیان در پایان بر تعامل، وحدت و برنامه ریزی هرچه بیشتر بین نهادهای خدمات رسان تاکید کرد و ادامه داد: در سایه این تعامل علاوه بر اینکه خدمات خوبی به مردم ارائه می شود، قدرت و توان نهادها نیز در خدمات رسانی به مردم بیشتر خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه با اهداء لوح سپاس،از خدمات  مدیر و تنی چند از مسئولین امور 3 توزیع برق شیراز تقدیر شد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.