شهرداری برای کاهش تلفات در کمربندی شیراز، پروژه های خوبی را اجرا کرده است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 16 مرداد 1400
    
تعداد بازدید: 1958
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/5/16
منبع : درون سازمانی

شهرداری برای کاهش تلفات در کمربندی شیراز، پروژه های خوبی را اجرا کرده است

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:


شهرداری برای کاهش تلفات در کمربندی شیراز، پروژه های خوبی را اجرا کرده است



دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه زیرگذر تقاطع استاد محمد بهمن بیگی، با تاکید بر اینکه شهرداری شیراز  برای کاهش  تلفات در کمربندی شیراز مبادرت به اجرای پروژه هایی چون تقاطع غیر همسطح شهید رودکی، بزرگراه مهندسین، تقاطع غیر همسطح استاد بهمن بیگی، زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی، تکمیل بلوار طلائیه وتقاطع شهیدان یغمور نموده است، افزود: با احداث زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی نیز شاهد کاهش تردد شهروندان جنوبی شهر از طریق کمربندی خواهیم بود که این موضوع ایمنی در تردد و امنیت آنها را به همراه خواهد داشت.

قائدی خاطرنشان کرد: ساماندهی اساسی محور کمربندی نیازمند پیگیری جدی تر نمایندگان مجلس، دیگر دستگاههای خدمات رسان و استانداری فارس است.

نواب قائدی در ادامه گفت: پروژه زیرگذر استاد  بهمن بیگی که در واقع فاز دوم تقاطع غیر همسطح استاد بهمن بیگی است ، 600 متر طول دارد که بزرگراه مهندسین را به بزرگراه گلبهار(توسعه جنوب) اتصال می دهد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک به نقش این زیرگذر در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر اشاره کرد و افزود: با اتصال این پروژه به بلوار طلائیه، همشهریان ساکن در شهرکهایی چون میانرود، فرزانگان و فرهنگیان می توانند از طریق بلوار طلائیه و این زیرگذر به سمت میدان معلم و بلوار معالی آباد ترددی سریع و ایمن داشته باشند که اینکار در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر موثر خواهد بود.

قائدی افزود: در تلاش هستیم زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی، تا پایان آذر ماه ۹۹ تکمیل و تقدیم شهروندان عزیز شود.

گفتنی است در این بازدید دکتر قاسم مقیمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر، مهندس اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز  و دیگر مدیران شهرداری نیز حضور داشتند

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.