بازدید دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک از پایانه های اتوبوسرانی شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 16 مرداد 1400
    
تعداد بازدید: 1844
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/5/16
منبع : درون سازمانی

بازدید دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک از پایانه های اتوبوسرانی شیراز

بازدید دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک از پایانه های اتوبوسرانی شیراز

به منظور بررسی و نظارت بر چگونگی خدمات رسانی خطوط اتوبوسرانی به شهروندان شیرازی، دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از برخی پایانه های اتوبوسرانی شیراز بازدید کرد.

نواب قائدی در حاشیه ی این بازدید ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران و جلب رضایت آنها را مقوله ای مهم و حائز اهمیت قلمداد کرد و بیان داشت: از آنجا که تامین رضایت مسافرین از معیارهای تعیین کننده موفقیت سیستم های حمل و نقل عمومی است، بنابراین باید تلاش کرد تا این مهم تحت هرشرایطی مد نظرقرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این کمیسیون همواره می کوشد تا با شناسایی مسائل و مشکلات مرتبط با خطوط اتوبوسرانی، عوامل موثر بر رضایتمندی مسافران را تقویت کند، افزود: سرفاصله زمانی عبور اتوبوس، آخرین وضعیت اتوبوسها از لحاظ نظافت عمومی، وضعیت ظاهری اتوبوسها، وضعیت سالم بودن آنها از لحاظ فنی و سیستمهای گرمایشی و سرمایشی ، کنترل دستگاههای کارتخوان و...از جمله مواردی است که مورد رصد و بررسی قرار می گیرند تا شاهد ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان فهیم شیرازی باشیم.

ناظر شورای شهر در سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز، سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی را مهمترین سیستم حمل و نقلی بعد از مترو دانست و افزود: از اینرو پیگیری و رفع مشکلات در این سیستم بسیار حائز اهمیت است .

نواب قائدی ادامه داد: علیرغم اقداماتی که در راستای ارتقای کیفیت حمل و نقل اتوبوسرانی از جمله نوسازی ناوگان، ساماندهی خطوط، تقویت نظارت بر سیستم و... صورت گرفته، با اینحال بازهم نیاز به تلاش و توجه بیشتر به این حوزه است.

عضو شورای شهر شیراز یکی از راه کارهای اساسی برای مدیریت بهینه سیستم اتوبوسرانی و نظارت مستمر و موثر بر آنها را هوشمند سازی این حوزه دانست و بیان داشت: سامانه مدیریت هوشمند اتوبوسرانی(BMS) در حال انجام است و امید داریم با راه اندازی آن بخشی از مشکلات مرتفع شود.

نواب قائدی با تاکید بر اینکه اتوبوسهای سطح شهر بایستی از لحاظ ظاهری و فنی از وضعیت خوبی برخوردار باشند، افزود: خوشبختانه بسیاری از اتوبوسهای سطح شهر از لحاظ ظاهری و فنی وضعیت خوبی دارند و برخی نیز نیازمند رسیدگی هرچه بیشتر می باشند که لازم است تعمیرات جزئی و بازسازی آنها در اسرع وقت انجام و دوباره در خدمت همشهریان عزیز باشند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.