تجلیل یاوران شورای اسلامی منطقه شش شهرداری، از دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 26 آبان 1399
    
تعداد بازدید: 1334
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/8/26
منبع : درون سازمانی

تجلیل یاوران شورای اسلامی منطقه شش شهرداری، از دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز

تجلیل یاوران شورای اسلامی منطقه شش شهرداری، از دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز

یاوران شورای اسلامی منطقه شش شهرداری شیراز در مراسمی با حضور دکتر سولماز دهقانی عضو شورای شهر شیراز و دکتر اسماعیلی شهردار منطقه شش ، به پاس زحمات و تلاشهای دکتر نواب قائدی رئییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز درزمینه های مختلف، ائم از حضور مستمر در محله ها وپیگیری مشکلات مردم ، نیاز سنجی از سطح محله های منطقه و ارائه خدمات دراین محله ها و همچنین همراهی شهرداری منطقه و همکاری و تلاش بی وقفه در اجرای پروژه های عمرانی این منطقه ، تشکر و قدردانی خود را اعلام داشتند.

ایجاد شرایط خوب آبادانی در منطقه شش شهرداری، با اجرای طرحهای مختلف در این منطقه

نواب قائدی در این مراسم طی سخنانی به همکاری خوب یاوران شورا و همراهی آنها در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد وگفت: به لطف خدا و تلاش همه همکارانمان در شهرداری منطقه شش و همکاری یاوران شورا، ظرف یکسال حضورم به عنوان ناظر شورا در این منطقه، پروژه های خوبی را به اجرا در آوردیم که تمامی این پروژه ها منطقه شش شهرداری را در شرایط خوب آبادانی قرار داده است.

قائدی ادامه داد:  پیاده راه شهید رمضانی، بوستان 4 هکتاری بلوار پرستار، بوستان فرهنگ، اجرای طرح نهضت آسفالت در معابر سطح منطقه،بوستان فرهنگشهر، پیاده رو سازی ضلع شرقی بلوار شریعتی(معالی آباد)، احداث خیابان در اراضی جبل الدراک، بوستان محله ای شهید کسایی، پیاده راه سلامت بلوار شاهد و اجرای دیوار سنگی رودخانه خشک بخشی از فعالیتهای اجرا شده و در حال اجرا در منطقه شش شهرداری است.

آغاز عملیات اجرایی پیاده راه شهید کسایی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با تصریح اینکه برخی از این پروژه ها همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسند، افزود:عملیات اجرایی پروژه پیاده راه شهید کسایی با اعتباری افزون بر 30 میلیارد تومان نیز آغاز شده است.

احداث پلهای عابر پیاده مکانیزه در منطقه شش شهرداری به زودی

نواب قائدی با بیان اینکه مقدمات اجرای دو پل عابر پیاده مکانیزه در منطقه شش شهرداری فراهم شده است، گفت: این دو پل عابر پیاده در نقاطی چون بلوار پرستار و همت جنوبی اجرا خواهند شد.

ناظر سابق شورای شهر در شهرداری منطقه شش به حضورش به عنوان ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت اشاره و تصریح کرد: جابجایی اعضای شورا در مناطق مختلف به منظور تمرکز بیشتر بر آن منطقه بوده و بطور کلی اعضای شورا نماینده همه مردم در نقاط مختلف شهر هستند.

با تمام توان پیگیر مطالبات مردم در نقاط مختلف شهر خواهم بود

قائدی اضافه کرد: به عنوان ناظر شورا در منطقه هفت شهرداری همچنان پیگیر مشکلات مردم در منطقه شش و دیگر نقاط  شهری خواهم بود.

در پایان این مراسم یاوران شورای اسلامی منطقه شش شهرداری به همراه شهردار این منطقه با اهدای گل و لوح سپاس از خدمات دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا تقدیر کردند و دکتر سولماز دهقانی به عنوان ناظر جدید شورای شهر در منطقه شش شهرداری معرفی شد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.