اجرای پروژه های متعدد عمرانی با هدف ارائه خدمات یکسان به مناطق مختلف شهری
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 16 شهریور 1399
    
تعداد بازدید: 2550
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/6/16
منبع : درون سازمانی

اجرای پروژه های متعدد عمرانی با هدف ارائه خدمات یکسان به مناطق مختلف شهری

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد:

اجرای پروژه های متعدد عمرانی با هدف ارائه خدمات یکسان به مناطق مختلف شهری

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از برخی پروژه های عمرانی شهرداری منطقه هفت شیراز، جلب اعتماد و رضایت شهروندان را رویکرد شورای اسلامی شهر برشمرد و بیان داشت: امروز شورای شهر شیراز و مدیریت شهری ارائه خدمات برای تمامی نقاط شهر را یکسان در نظر گرفته و بر این اساس است که پروژه های متعددی در مناطق مختلف شهری در حال اجراست.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در بازدید از فاز دوم پروژه بزرگراه مولوی، گفت: پروژه بزرگراه مولوی نقشی کلیدی در اتصال شرق به شمال شهر ایفا خواهد کرد که با اجرای آن شاهد تغییرات خوبی در حوزه شهرسازی و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شرق شیراز خواهیم بود.

قائدی افزود: همچنین اجرای این پروژه در کاهش ترافیک بلوار مدرس و احیای آثار تاریخی موجود در منطقه هفت موثر خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در بخش دیگری از سخنان خود حضورمستمر و بازدید از پروژه های عمرانی را یکی از برنامه های این کمیسیون در جهت شناسایی و رفع مشکلات مربوط به عملیات اجرایی پروژه ها و ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان عنوان کرد .

عضو شورای شهر شیراز در ادامه با بیان اینکه تمامی پروژه های در حال اجرا در مناطق مختلف شهری توسعه شهر و رفاه شهروندان را به همراه خواهند داشت به برخی دیگراز پروژه های عمرانی در حال احداث شهرداری منطقه 7 اشاره کرد و افزود: اجرای طرح آبخیزداری و لوله گذاری ارتفاعات بالادست نصرآباد، بهسازی میدان الله، اجرای مسیردوچرخه سواری و پیاده روی در بلوارهای تخت جمشید و مولوی، پارک حاشیه ای بلوار خلیج فارس، عملیات روکش آسفالت معابر و.... بخشی از پروژه های در دست اجرا در منطقه 7 شهرداری هستند.

گفتنی است در این بازدید مهندس تذروی و دکتر دودمان دیگر اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل، مهندس صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری، دکتر زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک، دکتر گل دهان رئیس اداره هماهنگی امور معاونتها و مناطق شهرداری، مهندس معصومی شهردار منطقه 7، یاوران شورا و دیگر مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.