افتتاح مجموعه اسکیت بوستان مادر
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 13 مرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2763
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/5/13
منبع : درون سازمانی

افتتاح مجموعه اسکیت بوستان مادر

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز :

تجلی نگاه عدالت محوری به نقاط مختلف شهر جای بسی خوشحالی است

روز گذشته مجموعه اسکیت بوستان مادر منطقه 5 شهرداری شیراز به عنوان یکی از استاندارد ترین پیست اسکیت کشور، با مساحتی افزون بر چهار هزار و 500 متر مربع و اعتبار 6/5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و کلنگ احداث سرای محله بنی هاشمی نیز به زمین زده شد.

دکتر نواب قائدی رييس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم افتتاح مجموعه اسکیت بوستان مادر گفت: جای بسی خوشحالی است که نگاه عدالت محوری تجلی پیدا کرده تا امروز شاهد افتتاح پروژه هایی در نقاط مختلف شهر و جنوب شهر شیراز باشیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز گفت: اگر امروز پیاده راه چمران در شمالغرب شیراز وجود دارد به همان نسبت در حال احداث پیاده راه در بلوار احمدبن موسی (ع) در جنوب شرقی این شهر هستیم.

قائدی گفت: تقاطع غیر همسطحی نیز در بلوار احمد بن موسی(ع) احداث خواهیم کرد همانگونه که تقاطع غیر همسطح جام جم را احداث می کنیم.

نواب قائدی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها در سطح مناطق محروم اجرا شده که مشابه آن در مناطق شمالی شهر وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های شهری موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان شود.

قائدی با تاکید بر اینکه علی‌رغم حاکمیت تحریم‌های ظالمانه، اما شهرداری شیراز به خوبی در حال اجرای پروژه‌های عمرانی است، گفت: علاوه بر پروژه‌های فاخری که به بهره برداری رسیده و در دست افتتاح قرار دارد، به دنبال کلنگ زنی پروژه‌های خوب دیگر هم هستیم.

 گفتنی است سرای محله بنی هاشمی نیز که کلنگ احداث آن به زمین زده شد دارای 1000 متر مربع زیربنا و شامل کلاس های آموزشی، کتابخانه، سالن مطالعه، اتاق مشاوره و مدیریت، سرویس بهداشتی، رختکن و فضای ورزشی خواهد بود.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.