باغ ایرانی منطقه چهار شهرداری ، باغ جهان نمای دیگری، در جنوب غرب شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 23 تیر 1399
    
تعداد بازدید: 2858
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/4/23
منبع : درون سازمانی

باغ ایرانی منطقه چهار شهرداری ، باغ جهان نمای دیگری، در جنوب غرب شیراز

 

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز:

باغ ایرانی منطقه چهار شهرداری ، باغ جهان نمای دیگری، در جنوب غرب شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بازدید از برخی پروژه های عمرانی شهرداری منطقه چهار، این منطقه از شهرداری را یکی از مناطق مهم کلانشهر شیراز که بخشی از ورودی شهر شیراز را نیز شامل می شود، قلمداد کرد و بیان داشت: خوشبختانه با اهتمام همه عوامل شهرداری منطقه چهار، پروژه های عمرانی خوبی در سطح این منطقه از شهرداری در دست اجراست .

نواب قائدی پروژه باغ 10 هکتاری ایرانی را یکی از پروژه هایی که در آینده می تواند تاثیراتی فرامنطقه ای داشته باشد عنوان کرد و افزود: با توجه به موقعیت مکانی، وسعت و گستردگی باغ ایرانی و همچنین امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده، این باغ می تواند علاوه بر جذب گردشگر و توسعه گردشگری، باغ جهان نمای دیگری برای کلانشهر شیراز باشد .

عضو شورای شهر شیراز در ادامه به پارک 7 هکتاری در حال احداث محله کشن اشاره کرد و افزود: محله کشن به رغم اینکه یکی از محله های قدیمی شهر شیراز محسوب می شود اما متاسفانه آنچنان که باید، از امکاناتی نظیر فضای سبز و پارک بهره مند نبوده است که در این راستا احداث پارکی 7 هکتاری و با امکاناتی خوب، می تواند اتفاق خوبی برای این محله و شهر شیراز باشد.

وی در همین رهگذر افزود: وقتی می بینیم در محله تل بادی پارکی هرچند کوچک احداث شده است که زمینه نشاط و شادابی شهروندان را فراهم می کند، جای بسی خوشحالی است.

قائدی در ادامه به برخی دیگر از پروژه های در دست اجرا در منطقه چهار شهرداری اشاره و با تصریح اینکه در بحث نهضت آسفالت معابر متعددی از این منطقه تحت پوشش روکش آسفالت قرار گرفتند، ادامه داد: پروژه فضای شهری بلوار عدالت، ساماندهی حاشیه بلوار رحمت، بهسازی بوستان محله جانبازان، لوله گذاری هدایت آبهای سطحی، جدول گذاری و کانیو گذاری و باز آفرینی فضای شهری زیر پل کشن بخشی از پروژه های در حال اجرا در منطقه چهار شهرداری هستند.

این عضو شورای شهر در پایان از تلاش شهرداری شیراز در ارائه خدمات مختلف به شهروندان قدردانی کرد و افزود: همراهی و همکاری پیمانکاران عزیز که جزو سرمایه های این شهر هستند و همچنین مشارکت و همراهی مردم فهیم که در همه حال یار و مددکار شهرداری هستند نیز جای تقدیر و قدردانی دارد.

مهندس سروی شهردار منطقه چهار نیز در این بازدید به تشریح گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در این منطقه پرداخت و گفت: تمام تلاشمان در جهت توسعه هرچه بیشتر منطقه و ایجاد امکانات و امنیت و آسایش و رفاه مردم است.

سروی افزود: علاوه بر پروژه های متعددی که در این منطقه اجرا و یا در دست اجرا هستند، پروژه های دیگری نیز مد نظراست که قطعا تکمیل و بهره برداری از آنها توسعه و پیشرفت منطقه را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در این بازدید، مهندس محمد تقی تذروی، دکتر لیلا دودمان دیگر اعضای کمیسیون، مهندس صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، مهندس نعمت اللهی رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری، دکتر آیسودا گل دهان رئیس اداره هماهنگی امور معاونتها و مناطق شهرداری شیراز، دیگر مدیران شهرداری و یاوران شورای منطقه نیز حضور داشتند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.