خیز عمران و آبادانی در منطقه دو شهرداری با آغاز عملیات نهضت آسفالت
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 1 تیر 1399
    
تعداد بازدید: 2726
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/4/1
منبع : درون سازمانی

خیز عمران و آبادانی در منطقه دو شهرداری با آغاز عملیات نهضت آسفالت

خیز عمران و آبادانی در منطقه دو شهرداری با آغاز عملیات نهضت آسفالت

با حضور دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس صبوری نایب رئیس شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو، دکتر شهریاری شهردار منطقه دو، یاوران شورا و خانواده معزز شهدا و جانبازان، عملیات نهضت آسفالت منطقه دو شهرداری شیراز با استقبال اهالی بلوار آیت الله قشقایی، آغاز به کار کرد.

دکتر نواب قائدی در حاشیه مراسم آغاز به کار نهضت آسفالت منطقه دو شهرداری بر استمرار روند عمران و آبادانی در کلانشهر شیراز تاکید کرد و بیان داشت: گرمای هوا و گرمای آسفالت، هرگز مانع از تلاش همکارانمان در اجرای نهضت آسفالت نشده است و این مهم سبب شده تا امروز در جای جای کلانشهر شیراز شاهد عملیات گسترده روکش آسفالت معابر باشیم.

وی بر خدمت صادقانه در جهت رفاه شهروندان تاکید کرد و با ابراز خرسندی از حضور یکساله خود در منطقه دو شهرداری شیراز، افزود : مشاهده شادی و شعف شهروندان خیابان کوچ و محله شیخ علی چوپان در زمان افتتاح بوستان شهدای قشقایی، یکی از بهترین لحظات زندگی ام بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته از سوی مدیران قبلی در این منطقه، ابراز امیدواری کرد: انتصاب شهردار جدید این منطقه و تجارب ارزشمند او موجب افزایش پروژه های عمرانی، افزایش خدمات دهی و توسعه و پیشرفت منطقه دو شهرداری شود.

نواب قائدی با نوید اینکه به زودی عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح احمد بن موسی(ع) در این منطقه آغاز خواهد شد، گفت: این پروژه در اصلاح وضعیت ترافیکی ورودی بلوار احمد بن موسی(ع) و شهرکهای مجاور آن نقش خواهد داشت.

مهندس صبوری نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو نیز در آیین آغاز به کار نهضت اسفالت منطقه دو شهرداری، گفت: شرایط سخت اقتصادی فعلی، هرگز نتوانسته است باعث کاهش میزان خدمات رسانی شهرداری به شهروندان شود.

ابراهیم صبوری ادامه داد: با تلاش تمامی همکارانمان در شورای شهر و شهرداری پروژه های متعدی در حوزه های مختلف شهری ائم از عمرانی، فضای سبز، فرهنگی و... اجرا و یا در دست اجراست و در همین راستا شهروندان عزیز شیرازی به زودی شاهد بهره برداری از چند طرح و پروژه عظیم عمرانی در کلانشهر شیراز خواهند بود.

وی تعامل، همبستگی و همراهی مردم در اجرای طرح های مختلف عمرانی را مهم قلمداد کرد و افزود: با وجود نیروهای خدوم و با تجربه و توانمند در این منطقه و همچنین شهروندان فهیم این منطقه که سرمایه های عظیمی برای شهر محسوب می شوند، امید داریم شاهد تحول بیش از پیش و محرومیت زدایی از سطح این منطقه باشیم.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.