بررسی مشکلات ناوگان تاکسیرانی در جلسه رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 26 خرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2470
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/26
منبع : درون سازمانی

بررسی مشکلات ناوگان تاکسیرانی در جلسه رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز

بررسی مشکلات ناوگان تاکسیرانی در جلسه رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز

با حضور دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس حسن شاهی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری و جمعی از نمایندگان  راننده های تاکسی، نیازها و درخواستهای مرتبط با ناوگان تاکسیرانی شیراز بررسی شد.

نواب قائدی در این جلسه با اذعان به اینکه رفع مشکلات رانندگان تاکسی برای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: همه تلاشمان بر این است تا با برگزاری جلسات متعدد ضمن رصد و پیگیری درخواستهای رانندگان تاکسی، راهکارهایی برای کاهش و یا رفع مشکلات آنها در نظر گرفته شود.

وی در همین رهگذر راه اندازی خانه تاکسی در شیراز را تلاش و راهکاری برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش عنوان کرد و بیان داشت: با راه اندازی این مرکز شرایطی فراهم خواهد شد که بر اساس آن و خدماتی که به رانندگان تاکسی ارائه می شود، بخشی از مشکلات آنها مرتفع خواهد شد.

قائدی در ادامه خطاب به رئیس سازمان حمل و نقل مسافر، با تصریح اینکه  رانندگان اتوبوس و تاکسی همواره در پیشانی ارائه خدمات شهری به شهروندان قرار دارند بر پیگیری مستمر مطالبات آنها تاکید کرد و افزود: به این منظور نیاز است ضمن برگزاری جلسات ماهیانه با رانندگان و انجمن رانندگان تاکسی درون شهری، سازمان حمل و نقل مسافر همچنین نسبت به ارسال لیستی از نمایندگان راننده های تاکسی به کمیسیون حمل و نقل شورا، اقدام تا از طریق آنها مشکلات بصورت مستمر مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا در خصوص بیمه رانندگان تاکسی نیز گفت: اگرچه این موضوع در حیطه اختیارات شورا و شهرداری نیست، ولی در عین حال با پیگری کمیسون، سازمان حمل و نقل مسافر؛ اتحادیه تاکسیرانی کشور و حمایت دولت امید داریم این مشکل برطرف شود.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.