ناوگان حمل ونقل عمومی شیراز شامل مترو و اتوبوس روی ریل خدمات رسانی به شهروندان
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 25 خرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2842
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/25
منبع : درون سازمانی

ناوگان حمل ونقل عمومی شیراز شامل مترو و اتوبوس روی ریل خدمات رسانی به شهروندان

ناوگان حمل ونقل عمومی شیراز شامل مترو و اتوبوس روی ریل خدمات رسانی به شهروندان

پس از حدود 80 روز تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز که یکی از مهمترین تصمیمات شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ویروس کرونا بود، صبح امروز ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز شامل مترو و اتوبوس مجددا روی ریل خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفت.

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز صبح امروز در بازدید از پایانه نمازی شیراز ، گفت: بنا به درخواست شهروندان و طبق وعده ای که به شهروندان عزیز شیرازی داده بودیم، امروز مجددا ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت خود را از سرگرفتند تا با لحاظ تمهیدات و رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی و ایمنی به شهروندان خدمات رسانی کنند.

قائدی در خصوص نحوه خدمات رسانی گفت: خطوط اتوبوس با حداکثر ظرفیت و مترو نیز از ساعت 6 صبح تا 21 به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر اینکه شروع به کار ناوگان حمل و نقل عمومی به منزله عادی شدن شرایط نیست، از شهروندان شیرازی خواست از تردد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز تا ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، در ریشه کن کردن این ویروس همراهی و همکاری داشته باشند.

قائدی افزود: شهرداری نیز برای حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره کرونا، در حوزه حمل و نقل عمومی اقداماتی چون آماده سازی کابین مجزا برای رانندگان، اجرای طرح غربالگری و تست کرونا از رانندگان اتوبوس را انجام، و ضدعفونی مداوم اتوبوسها، ایستگاهها، پایانه ها و واگنهای مترو  نیز بصورت مداوم انجام می شود تا ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی همراه با صیانت و ارتقای سلامت مردم باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.