حضور رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در منزل دو تن از رانندگان تاکسی و اتوبوس
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 13 خرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2564
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/13
منبع : درون سازمانی

حضور رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در منزل دو تن از رانندگان تاکسی و اتوبوس

به منظور بررسی و پیگیری درخواستها و مشکلات رانندگان اتوبوس و تاکسی صورت گرفت:

حضور رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در منزل دو تن از رانندگان تاکسی و اتوبوس

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، به منظور پیگیری درخواستها و مشکلات رانندگان تاکسی و اتوبوس و همچنین تکریم این قشر زحمتکش، با حضور در منزل دو تن از رانندگان تاکسی و اتوبوس، از نزدیک پاسخگوی نیازها و درخواستهای آنها بود.

وی در دیدار و عیادت ازجواد زارع راننده ناوگان تاکسیرانی که به دلیل بیماری، دوران نقاهت را سپری می کند، با تاکید بر اینکه نگرانی و دغدغه رانندگان تاکسی و اتوبوس برای شورا و شهرداری حائز اهمیت است، گفت: حمایت از قشر زحمتکش ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و افزایش خدمات به آنها از جمله اهداف مهم کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک است.

قائدی با اشاره به راه اندازی خانه تاکسی در شیراز، گفت: با راه اندازی این مرکز بخشی از دغدغه ها و مشکلات رانندگان تاکسی مرتفع می شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بیمه رانندگان تاکسی نیز گفت: علیرغم اینکه این موضوع در حیطه اختیارات شورا و شهرداری نیست، ولی با پیگیری سازمان حمل و نقل مسافر، اتحادیه تاکسیرانی کشور و حمایت دولت، امیدواریم دغدغه رانندگان تاکسی در این خصوص نیز برطرف شود.

نواب قائدی همچنین با حضور در منزل ایوب مهردادمنش راننده ناوگان اتوبوسرانی، از همراهی و همکاری رانندگان اتوبوس در مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و بیان داشت: هرچند رانندگان عزیز در طول این ایام متحمل سختی هایی شدند، ولی به دلیل حفظ سلامتی شهروندان و رانندگان و همچنین اهمیت جان همشهریان، چاره ای جز تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی نداشتیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر ابراز امیدواری کرد: با شروع به کار ناوگان حمل و نقل عمومی و کمک معیشتی که برای رانندگان و بهره برداران اتوبوس در نظر گرفته شده ، بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش مرتفع شود.

گفتنی است ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و مترو از شنبه 10 خردادماه آغاز به کار خواهند کرد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.