تقدیر رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از کارکنان اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
جمعه 2 خرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2772
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/2
منبع : درون سازمانی

تقدیر رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از کارکنان اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز

به مناسبت هفته روابط عمومی انجام شد:

تقدیر رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از کارکنان اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز، با اهداء لوح سپاس از کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف، سپس در نشست مشترک با مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز، گفت: نامگذاری روز و هفته روابط عمومی، بیانگر رسالت خطیر روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و اهمیت جایگاه ارزشمند آن است.

قائدی مسئولیت روابط عمومی ها را یکی از سنگین ترین و در عین حال پر اهمیت ترین شغل ها در دنیای امروزی قلمداد کرد و بیان داشت: گستردگی دامنه فعالیت سازمانها و نهادها از یک سو و ضرورت جلب رضایت مردم از سویی دیگر سبب شده تا همواره وظایف  متعدد و سنگینی بر دوش روابط عمومی ها باشد که در این خصوص باید قدردان تلاشها و فعالیتهای این حوزه بود.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه به نقش روابط عمومی در ایجاد ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولین اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی مناسب و به هنگام فعالیتها و در جریان قرار دادن مردم از چند و چون روند کاری شهرداری باعث ایجاد انگیزه، امید و نشاط در نزد مردم می شود.

نواب قائدی در بخش پایانی سخنان خود با تصریح اینکه شهرداری متعلق به مردم است و همه ما وظیفه داریم به دور از هر گونه گرایش سیاسی، در پی خدمت هرچه بیشتر به مردم باشیم، اظهار داشت: قطعا نگاه شورا و شهرداری چه در گذشته و چه حال مبتنی بر خدمت به مردم بوده است و اگر فعالیتی در شهر صورت می گیرد و یا پروژه ای اجرا می شود، در راستای ایجاد رفاه برای شهروندان است.

دکتر حمید جورکش مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز ضمن بیان اهمیت روابط عمومی و نقش اثرگذار آن در ارتقای جایگاه سازمانها، گفت: علیرغم اینکه نقش روابط عمومی در موفقیت هر مجموعه ای بر هیچ کس پوشیده نیست و در برهه اخیر این وظیفه خطیر در پیشگیری شیوع کرونا به نمایش گذاشته شد اما باید گفت اهمیت جایگاه مدیران روابط عمومی در مناطق و سازمانها و نقش آنها در تصمیم گیری ها به عنوان مشاوران مجموعه شهری شناخته شده نیست.

جورکش در ادامه خواستار ارتقاء جایگاه و ساختار روابط عمومی ها شد و افزود: اینکه پرسنل روابط عمومی همزمان چند وظیفه را بصورت شبانه روزی انجام می دهند  هنر آنهاست و شاید سخت و زمان بر باشد، اما توجه به این حوزه و کارکنان آن می تواند ضمن ایجاد نشاط کاری و فکری، مایه دلگرمی و امنیت شغلی آنها باشد.

وی همچنین به بودجه اندک و نبود امکانات در روابط عمومی ها گریزی زد و گفت: اگر می خواهیم رسالت اصلی روابط عمومی که همانا اطلاع رسانی وآگاهی بخشی متناسب با وظایف تعریف شده بصورت چشمگیر اجرایی شود، باید امکانات و تجهیزات و آموزشهای تخصصی به روز و مدرن  به این حوزه تعلق گیرد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: رفع دغدغه روابط عمومی ها، فراهم نمودن امکانات و ارتقاء جایگاه آنهاست که بی شک منجر به پیشبرد اهداف مدیریتی کلان خواهد شد.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.