مشکل سرریز فاضلاب شهر صدرا به شهرکهای جوادیه و پردیس تعیین تکلیف می شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 29 اردیبهشت 1399
    
تعداد بازدید: 2708
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/2/29
منبع : درون سازمانی

مشکل سرریز فاضلاب شهر صدرا به شهرکهای جوادیه و پردیس تعیین تکلیف می شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

مشکل سرریز فاضلاب شهر صدرا به شهرکهای جوادیه و پردیس تعیین تکلیف می شود

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به منظور بررسی مشکل سر ریز فاضلاب شهر صدرا به شهرکهای جوادیه و پردیس، با حضور دکتر اسماعیلی شهردار منطقه شش، مهندس بهروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز و یاوران شورا از این شهرکها و محل سرریز فاضلاب مربوطه بازدید کرد.

نواب قائدی در حاشیه ی این بازدید با بیان اینکه راهی شدن سرریز فاضلاب شهر صدرا به سمت چشمه ها و باغات تنگه قره پیری در شمالغرب شیراز مشکلات عدیده ای از جمله آلودگی آب قناتها، چشمه ها، بوی تعفن، آلودگی محیط زیست و ... را برای شهرکهای جوادیه و پردیس ایجاد کرده است، گفت: ضروری است برای رفع این مشکل تعیین تکلیف شود تا ساکنان شهرکهای جوادیه، پردیس، آرین و حتی خود شیراز از خطرات ناشی از فاضلاب در امان باشند.

وی با اعلام اینکه شورا و شهرداری آمادگی همکاری در جهت رفع این مشکل را دارند، گفت: مقرر شد شهرداری منطقه با همکاری اداره آبفای شیراز برای جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی ، مبادرت به لوله گذاری آبهای سطحی در محدوده شهرک پردیس نماید.

قائدی یادآور شد: طبق قول مساعد اداره آبفا شیراز، این عملیات لوله گذاری به نحوی انجام می شود که تا حد ممکن از تداخل آب فاضلاب با آب قناتها جلوگیری کند.

عضو شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش با اعلام اینکه طبق توافقات بعمل آمده با اداره آبفای شیراز، تصفیه خانه شهر صدرا نیز در سال جاری  راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم دغدغه و نگرانی به حق شهروندان را پیگیری و در جهت رفع آن تلاش نماییم.

قائدی با بیان اینکه راه اندازی این تصفیه خانه کمک شایانی به حفظ سلامت شهروندان خواهد کرد، از همکاری شرکت آب و فاضلاب شیراز ، شهرداری منطقه و یاوران شورا قدردانی کرد.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.