حضور یاوران شورا در کنار شهرداری و شورا، مایه دلگرمی است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 29 اردیبهشت 1399
    
تعداد بازدید: 2762
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/2/29
منبع : درون سازمانی

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز:

حضور یاوران شورا در کنار شهرداری و شورا، مایه دلگرمی است

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در نشست هم اندیشی با یاوران شورا منطقه شش شهرداری که با حضور دکتر اسماعیلی شهردار این منطقه برگزار شد، گفت: یاوران شورای اسلامی محلات، علاوه بر اینکه بازوان توانمندی برای شورا و شهرداری محسوب می شوند، حضور آنها در کنار شورا و شهرداری، ضمن کمک به پیشبرد اهداف مدیریت شهری، باعث دلگرمی ما بوده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تلاش شهرداری شیراز در جلوگیری از انتشار این ویروس، افزود: در این زمینه یاوران شورای اسلامی محله ها و دیگر نهادهای مردمی نیز در کنار شهرداری با گندزدایی و ضدعفونی محله ها قدمهای ارزشمندی در حفظ سلامتی شهروندان برداشتند.

نواب قائدی با بیان اینکه اطلاع از مسائل و مشکلات مردم می تواند ما را در بهبود وضعیت یاری رساند، افزود: تاکنون جلسات و بازدیدهای دوره ای متعددی با حضور یاوران شورا از محله های مختلف داشته ایم و در این راستا به لطف خدا و تلاش همکارانمان در شهرداری و همراهی و همفکری یاوران شورا اقدامات خوبی در محله ها انجام شده است.

ناظر شورا در شهرداری منطقه شش با تصریح اینکه در حوزه عمرانی، فعالیتهای خوبی در منطقه شش شهرداری صورت گرفته، بیان داشت: در ادامه این اقدامات، عملیات اجرایی پروژه های دیگری بصورت کلان و محله ای در سطح این منطقه آغاز شده که اجرا و اتمام این پروژه ها، رفاه شهروندان و منفعت منطقه را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا اسماعیلی شهردار منطقه شش نیز در این جلسه به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در سطح این منطقه پرداخت و گفت: عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرداری در حوزه های مختلف نظیر روکش آسفالت، پیاده روسازی، احداث پارک و.... آغاز شده و در کنار این پروژه ها پروژه های شاخصی برای این منطقه مد نظر است، که اجرای آنها کمک شایانی به توسعه و پیشرفت منطقه و رفاه مردم می کند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.