عملیات عمرانی پروژه کنارگذر نیایش به زودی آغاز می شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 26 فروردین 1399
    
تعداد بازدید: 2810
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/1/26
منبع : درون سازمانی

عملیات عمرانی پروژه کنارگذر نیایش به زودی آغاز می شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

عملیات عمرانی پروژه کنارگذر نیایش به زودی آغاز می شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز درنشست مشترک با مهندس دهقانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس، از آغاز عملیات اجرایی پروژه کنارگذر نیایش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه متولی بستر و حریم رودخانه، سازمان آب منطقه ای فارس می باشد، با برگزاری جلسه ای در این خصوص، مقدمات اولیه کار برای اجرای پروژه کنار گذر نیایش فراهم شده است و پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از سازمان مربوطه ، و همچنین مساعد شدن شرایط برای کار، مراحل اجرایی این پروژه آغاز می شود.

نواب قائدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اولویت ما سلامت کارکنان و کارگران تا عبور از بحران است.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به لزوم ساماندهی ترافیک محور شهید چمران خصوصا در محدوده تقاطع نیایش، بیان داشت: شهرداری راهکارهای خوبی در رفع گره های ترافیکی بلوار شهید چمران، در محل بلوار نیایش و پل شاهد ، خیابان خبرنگار و همچنین پل رودخانه ای زرگری دارد که یکی از این راهکارها که می تواند در کاهش ترافیک بخشی از این محور تاثیر گذار باشد، اجرای طرح کنار گذر و زیرگذر نیایش است.

وی گفت: مطالعات فاز دو زیرگذر نیایش نیز در حال انجام است که بر اساس آن ابتدا کنار گذر به عنوان مسیر کمکی جهت تردد خودروها احداث می شود و پس از آن مسیر شرق به غرب نیایش به صورت زیرگذر اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه اجرای پروژه زیرگذر و کنار گذر نیایش در راستای مدیریت ترافیکی این محور می­باشد، افزود: با اجرای این پروژه بخشی از ترافیک بلوار شهید چمران خصوصأ در محدوده چهار راه نیایش کاهش می یابد.

عضو شورای شهر شیراز همکاری دیگر دستگاههای خدمات رسان در اجرای طرحهای خدمات شهری، را مهم برشمرد وگفت: بی تردید همکاری و همدلی دیگر دستگاهها می تواند زمینه ساز ارائه خدمات بهتر و تسریع در روند خدمات رسانی باشد.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.