حفظ سلامت کارکنان و کارگران در پروژه های عمرانی در اولویت است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 26 فروردین 1399
    
تعداد بازدید: 2800
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/1/26

حفظ سلامت کارکنان و کارگران در پروژه های عمرانی در اولویت است

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد:

حفظ سلامت کارکنان و کارگران در پروژه های عمرانی در اولویت است

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری شیراز، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پروژه های عمرانی، بیان داشت: اگرچه اجرای پروژه های عمرانی خصوصا در ماههای پایانی سال گذشته از سرعت بسیار خوبی برخوردار بود اما با توجه به شرایط موجود، تمامی این پروژه ها را تعطیل کردیم چراکه در انجام پروژه های عمرانی، مسئله اصلی حفظ ایمنی و سلامت کارگران و پرسنل ما است.

نواب قائدی به برخی از پروژه های کلان شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: پروژه های بزرگی چون تقاطع شهید رودکی، بزرگراه مهندسین(مهدیه)، تقاطع غیر همسطح استاد بهمن بیگی و... پس از ریشه کن شدن و یا کمرنگ شدن ویروس کرونا تکمیل و تقدیم شهروندان عزیز می شوند.

قائدی ابراز امیدواری کرد: با اتمام پروژه های در حال اجرا، و پروژه های خوبی که مد نظر است، خدمات خوبی به شهروندان ارائه شود.

مهندس اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری شیراز، بیان داشت: نگاهمان بر این است که ابتدا پروژه های کلان عمرانی که تا پایان سال 98 حدود 80 و یا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را به سرانجام برسانیم.

وی زیرگذر علی بن حمزه(ع)، تقاطع غیر همسطح شهید رودکی، بزرگراه مهندسین، تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی، زیرگذر گلستان و... را از جمله پروژه هایی که در آستانه بهره برداری قرار دارند عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در سطح جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا، این پروژه ها در حال حاضر متوقف هستند و پس از رفع این بحران مراحل تکمیلی آنها از سر گرفته می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه این معاونت آمادگی کامل برای اجرای پروژه های جدید شهری را دارد، خاطر نشان کرد: در راستای اهداف بلند مدت مجموعه شورای شهر و شهرداری پروژه های خوبی تدوین و اولویت بندی شده است که انشاالله پس از رفع این بحران، عملیات عمرانی آنها آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.