سیاستهای تشویقی برای رانندگان تاکسی، مد نظر قرار گیرد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 26 فروردین 1399
    
تعداد بازدید: 2673
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/1/26
منبع : درون سازمانی

سیاستهای تشویقی برای رانندگان تاکسی، مد نظر قرار گیرد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

سیاستهای تشویقی برای رانندگان تاکسی، مد نظر قرار گیرد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه این کمیسیون که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با لایحه تعیین جریمه تخلف انضباطی رانندگان تاکسی، تاکسی داران و شرکتهای حمل و نقل درون شهری شیراز، گفت: این لایحه در راستای پیگیری مطالبات شهروندان، کاهش تخلفات حوزه تاکسیرانی و ارتقای خدمات حمل و نقلی است.

وی با بیان اینکه در این خصوص سیاستهای تشویقی نیز باید مد نظر قرار گیرد، افزود: شهرداری شیراز مکلف شد سیاستهای تشویقی خود در خصوص رانندگان تاکسی، تاکسی داران و شرکتهای حمل و نقل شهری را تهیه و به شورا ارائه دهد.

قائدی ادامه داد: برای ارتباط بیشتر شهروندان و امکان ارائه گزارش تخلفات، همچنین شهرداری مکلف شده است که یک شماره اختصاصی را پیش بینی و اطلاع رسانی شود تا شهروندان مطالبات خود را از این طریق پیگیری نمایند.

نواب قائدی همچنین در توضیح راه کارهای اجرایی بندهای 22 و 23 ماده 80 قانون شورا نیز گفت: برای استفاده از تمامی ظرفیتهای قانونی شورا در ماده 80 و تقویت نقش نظارتی شورا، این دستورالعمل اجرایی در کمیسیون بررسی و مورد تصویب قرار گرفت

.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.