استمرار بازدیدهای میدانی دکتر قائدی از محله ها، با هدف رسیدگی به درخواستها و مسائل و مشکلات مردم
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 28 دی 1398
    
تعداد بازدید: 2605
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/10/28
منبع : درون سازمانی

استمرار بازدیدهای میدانی دکتر قائدی از محله ها، با هدف رسیدگی به درخواستها و مسائل و مشکلات مردم

استمرار بازدیدهای میدانی دکتر قائدی از محله ها، با هدف رسیدگی به درخواستها و مسائل و مشکلات مردم

در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و با هدف نیاز سنجی از سطح محله ها و رسیدگی و رفع مشکلات محلات، دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش، به همراه دکتر اسماعیلی شهردار منطقه شش، دیگر مسئولین و یاوران شورا، از برخی محله های حوزه استحفاظی این شهرداری از جمله کوی کاج(ایمان جنوبی)، فرهنگ شهر و محدوده جبل الدراک بازدید کردند.

قائدی در حاشیه ی این بازدید با بیان اینکه، بازدیدهای میدانی از محله ها و پیگیری درخواستها و مشکلات شهروندان از جمله برنامه هایی است که بصورت مداوم و با دقت نظر هرچه تمام مورد توجه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز است، گفت: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هرچه بیشتر از مشکلات محله ها و برنامه ریزی و تسریع در جهت رفع آنها خواهد بود.

 وی خدمت به مردم را یک فرصت و موهبتی الهی و همچنین افتخاری بس بزرگ برای خود دانست و خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها جزء ضروری ترین اهداف شورای اسلامی شهر شیراز و مدیریت شهری است.

نواب قائدی در جریان بازدید از محدوده جبل الدراک با اشاره به جدید الاحداث بودن این محدوده از شهر، برضرورت ایجاد امکانات و ارائه خدمات هرچه بیشتر به ساکنین تاکید کرد و گفت: طبق نیاز سنجی به عمل آمده از این محدوده، در حال حاضر با تلاش همکارانمان در شهرداری منطقه شش حدود 75 هزار متر مربع  از معابر محدوده جبل الدراک زیرسازی و 5 هزار متر نیز عملیات لبه گذاری و جدول گذاری در این محدوده صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش، افزود: به منظور سهولت در تردد و تامین آسایش و رفاه زندگی شهروندی، به زودی عملیات روکش آسفالت این محدوده نیز انجام خواهد شد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.