شهادت نتیجه نیت و عمل خالص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
پنج شنبه 19 دی 1398
    
تعداد بازدید: 3027
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/10/19
منبع : درون سازمانی

شهادت نتیجه نیت و عمل خالص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز:

شهادت نتیجه نیت و عمل خالص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود

همزمان با برگزاری مراسم تشیع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زادگاهش شهر کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار و کارکنان شهرداری شیراز و شورای شهر نیز با شرکت در راهپیمایی و مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند و همنوا با دیگر نقاط ایران عزیز اسلامی، در میان خیل عظیمی از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر شیراز، انزجار خود را از اقدامات آمریکای جنایتکار نشان دادند.

نواب قائدی در حاشیه ی این مراسم با بیان اینکه خدمت صادقانه، تواضع و منش پهلوانی، اخلاص و تقوا همواره سرلوحه زندگی ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، اظهار داشت: شهادت نتیجه نیت و عمل خالص این اسطوره و قهرمان ملی بود.

قائدی با اشاره به حضور پرشور مردم قدرشناس و ولایتمدار شهر شیراز و دیگر استانها در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دهنده پیوند عمیق مردم با آرمانهای این شهید والامقام است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه راه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد، شهادت این قهرمان و اسطوره صلابت و مقاومت را عامل وحدت امت اسلامی دانست و بیان داشت: مطمئنا پرچم عزت ایران و اسلام که در دست سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود همواره برافراشته خواهد ماند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.