بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مهدیه امیر کبیر تا دهه فجر امسال
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 4 دی 1398
    
تعداد بازدید: 2874
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/10/4
منبع : درون سازمانی

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مهدیه امیر کبیر تا دهه فجر امسال

 

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد:

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مهدیه امیر کبیر تا دهه فجر امسال

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از افتتاح دو سطح از تقاطع غیر همسطح مهدیه امیر کبیر (محمد بهمن بیگی)   تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر نواب قائدی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح مهدیه امیر کبیر (محمد بهمن بیگی)  گفت: در حال حاضر بتن ریزی عرشه اصلی تقاطع در حال انجام است و در تلاش هستیم بخشی از این پروژه یعنی دو سطح از آن تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

وی پروژه تقاطع غیر همسطح مهدیه امیر کبیر( محمد بهمن بیگی)، را یکی از پروژه های مهم در تکمیل رینگ پیرامونی شهر برشمرد و افزود: این تقاطع غیر همسطح نقش کلیدی در توزیع ترافیک ورودی از جنوب غرب شهر دارد .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این تقاطع به صورت دو شاخه، مسیر را به سمت بلوار امیر کبیر و بزرگراه در حال ساخت مهدیه هدایت می کند.

قائدی کنترل و نظارت مستمر بر پروژه های عمرانی شهرداری شیراز را از جمله وظایف این کمیسیون عنوان کرد و گفت: از ابتدای شروع به کار شورای پنجم،تلاش شورای شهر و کمیسیون عمران شورا رفع مشکلات پیش روی پروژه های عمرانی و نیاز سنجی از سطح شهر برای اجرای پروژه های مورد نیاز شهر و شهروندان بوده است.

مهندس اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز با اشاره به آماده سازی این پل در آینده ی نزدیک، گفت: تکمیل این تقاطع غیر همسطح به همراه بزرگراه مهدیه و تقاطع غیر همسطح شهید رودکی، روانسازی ترافیک و کاهش بار خودروهای عبوری از بلوار امیر کبیر را به دنبال دارد.

معاون شهردار شیراز با تصریح بر اینکه رفع معارض تاسیساتی و ملکی در این پروژه زمان بر بود اما تا حدود زیادی انجام پذیرفته، ادامه داد: ساخت مرحله به مرحله و جابجایی ترافیک در مراحل مختلف اجرا موجب می شود تا ساخت زیرگذر پروژه که بصورت شرق به غرب و بالعکس در دست ساخت است، پس از انتقال بخشی از ترافیک به پل اول صورت گیرد.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: تقاطع سه سطحی مهدیه امیر کبیر که به نام استاد محمد بهمن بیگی نامگذاری شده، در کنار پوشش حرکت ترافیک در تمام جهات بصورت ایمن، شرایط را برای زیباسازی ورودی شهر که از تاکیدات شورای شهر و شهردار شیراز است،  نیز فراهم می سازد.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.