سومین جلسه کارگروه مشترک شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 18 آذر 1398
    
تعداد بازدید: 2880
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/9/18
منبع : درون سازمانی

سومین جلسه کارگروه مشترک شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شد

سومین جلسه کارگروه مشترک شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شد

کارگروه مشترک شهرداری و آموزش و پرورش به منظور بررسی مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش تشکیل شد.

براساس این گزارش، در جریان جلسه کارگروه شهرداری و آموزش و پرورش، ترافیک ناشی از مراکز آموزشی سطح شهر شیراز و دستورالعمل مشترک استقرار کاربریهای موقت برای مدارس غیر دولتی و محدودیتهای موجود در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز با بیان اینکه شورای شهر در فعالیتهای خود به تمامی مسائل شهری توجه دارد، تصریح کرد: یکی از وظایف شورا ایجاد تعامل دوسویه بین دستگاههای مرتبط با مدیریت شهری است که در این راستا خوشبختانه تعامل خوبی بین شورای شهر و سایر دستگاهها حاکم است.

وی گفت: در راستای این تعاملات گارگروهی مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شده است که در این کارگروه مباحث مشترک بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش رصد و مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

قائدی برقراری تعامل بین شورا، شهرداری و آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: با تشکیل کارگروه همکاری مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش می‌توان در زمینه تمامی مباحث مشترک مربوط به این دو نهاد به بحث و بررسی پرداخت و تصمیمات درستی اتخاذ کرد.

عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز، گفت: آموزش و پرورش و شهرداری اشتراکات زیادی دارند که اگر به این نقاط اشتراک توجه شود برخی از مسائل و مشکلات مرتبط با این دو حوزه مرتفع خواهد شد.

گفتنی است در این نشست مهندس فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز و مدیران آموزش و پرورش نیز به تشریح انتظارات و حوزه های مشترک همکاری با یکدیگر پرداختند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.