استقبال گرم از زائران اربعین حسینی در موکب باغ جنت شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 28 مهر 1398
    
تعداد بازدید: 2928
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/7/28
منبع : درون سازمانی

 

استقبال گرم از زائران اربعین حسینی در موکب باغ جنت شیراز

 

استقبال گرم از زائران اربعین حسینی در موکب باغ جنت شیراز

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به همراه مهندس صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، مهندس سروی شهردار منطقه چهار و دیگر مسئولین، با حضور در موکب مردمی اربعین حسینی باغ جنت شیراز، از کاروان اهل سنت زائر اربعین حسینی استقبال و با حضور در جمع این زائران، آنها را مورد تکریم قرار دادند.

دکتر نواب قائدی در مراسم استقبال از کاروان اهل سنت زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که از استان سیستان و بلوچستان وارد شیراز شده بودند، در جمع این زائران خاطر نشان کرد: اربعین منشاء همدلی، وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلام است.

وی راه و هدف امام حسین(ع) را مسیری ارزشمند دانست و افزود: حضور شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر و عشق و علاقه آنان به اهل بیت(ع) حرکت در مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) است و این حرکت، حاوی پیامهای مهمی برای جهانیان است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز فلسفه قیام امام حسین(ع) را ایستادگی در برابر ظلم دانست و بیان داشت: امروز امت اسلام نیاز بیشتری به وحدت دارند تا در سایه همبستگی و وحدت اسلامی، ظلم در جهان را ریشه کن کنند.

نواب قائدی درپایان سخنان خود با بیان اینکه شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری، تکریم و استقبال از زائران اربعین حسینی را افتخاری بس بزرگ برای خود می دانند، اظهار داشت: با تلاش همکارانمان در شهرداری منطقه چهار و ستاد اربعین حسینی شیراز، مقدمات خوبی نظیر اقامت موقت و پذیرایی از زائران اباعبدالله(ع) در باغ جنت فراهم شده و تمام تلاشمان بر این است تا زائران اباعبدالله الحسین(ع) به شایستگی هرچه تمام مورد تکریم و بدرقه قرار گیرند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.