ایجاد امنیت از سوی نیروی انتظامی، زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 28 مهر 1398
    
تعداد بازدید: 3529
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/7/28
منبع : درون سازمانی

ایجاد امنیت از سوی نیروی انتظامی، زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است

دکتر قائدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شیراز عنوان کرد:

ایجاد امنیت از سوی نیروی انتظامی، زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در دیدار با سرهنگ شجاعی فرمانده نیروی انتظامی شیراز، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و جانبازان این نهاد پر افتخار، از تلاشها و خدمات دلاور مردان عرصه نظم و امنیت کشور تجلیل و قدردانی کرد.

نواب قائدی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان جان برکفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان، زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت کشور است.

وی در ادامه به نقش ارزنده نیروی انتظامی در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد امنیت توسط نیروی پر افتخار انتظامی، زمینه ساز و زیربنای عمران، آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور است.

قائدی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه ای نا امنی حاکم باشد، یقین بدانید آن جامعه هیچگاه رنگ توسعه و پیشرفت را نخواهد دید.

این عضو شورای شهر، بخش اعظمی از امنیت پایدار امروز کشور را مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: قطعا مردم عزیز نیز قدردان تمام کسانیکه امنیت و آسایش را برای آنها به ارمغان می آورند هستند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقاط اشتراک زیادی بین نیروی انتظامی و شهرداری وجود دارد، افزود: هردو دستگاه با ابعاد مختلف زندگی مردم در ارتباط هستند و بسیاری از مسائل روزمره زندگی مردم مربوط به عملکرد این دو نهاد است.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده نیروی انتظامی شیراز نیز با مهم بر شمردن تعامل نهادهای مختلف بایکدیگر، به همکاری دوسویه نیروی انتظامی و شهرداری تاکید کرد و افزود : نیروی انتظامی و شهرداری هر دو هدف مشترکی که همانا خدمات رسانی شایسته به مردم است را دنبال می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شیراز ادامه داد: همانطور که نیروی انتظامی متولی ایجاد امنیت در کشور است، شهرداری نیز با ارائه خدماتی چون ساخت پارکها، زیباسازی فضاهای شهری و...نقش مهمی در امنیت اجتماعی و نشاط روحی و روانی شهروندان ایفا می کند.

شجاعی همچنین مشارکت مردمی و تعامل متقابل نیروی انتظامی و مردم را ظرفیتی برای کاهش جرائم و ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه دانست و گفت: بی شک مشارکت و همیاری نهادهای مردمی می تواند کمک شایانی به پیشبرد سیاست پیشگیری و کنترل جرم در جامعه نماید و پلیس را در انجام وظایف محوله توفیق دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شیراز خاطر نشان کرد: اساس ماموریت ما پاسخگویی به مطالبات مردم است و هیچگاه خود را از مردم جدا نمی د انیم.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.