صنعت ساختمان در توسعه زیرساختها و رشد اقتصادی کشور، نقش مهمی ایفا می کند
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 15 تیر 1398
    
تعداد بازدید: 2990
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/4/15
منبع : درون سازمانی

صنعت ساختمان در توسعه زیرساختها و رشد اقتصادی کشور، نقش مهمی ایفا می کند

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز:

صنعت ساختمان در توسعه زیرساختها و رشد اقتصادی کشور، نقش مهمی ایفا می کند

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در آیین گشایش بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت ساختمان، که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و برترین فعالان حوزه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس برگزار شد، گفت: صنعت ساخت و ساز نقش مهمی در توسعه زیرساختها و گسترش صنایع اقتصادی و همچنین رشد اقتصادی کشور دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تحقق شعار سال نیازمند تلاش صنعتگران در تمامی حوزه هاست، که بایستی ضمن ارتقای کیفیت محصولات داخلی در مقیاس بازارهای جهانی، زمینه حضور خود را نیز در این بازارها فراهم کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز صنعت ساخت و ساز را یکی از ارکان پیشرفت و آبادانی کشور قلمداد کرد و بیان داشت: در طی سالهای گذشته هر زمانی که صنعت ساختمان رونق داشته، علاوه بر توسعه کشور، شاهد شکوفایی سایر صنایع و همچنین رونق اقتصادی، در کشور بوده ایم.

این عضو شورای شهر در ادامه به تحریم های ظالمانه ای که این روزها گریبانگیر کشور شده است، اشاره کرد و گفت: این تحریم ها فرصتی است تا بتوانیم هم در تولیدات محصولات داخلی و استاندارد های مربوطه بازنگری داشته باشیم، وهم با تکیه بر صنعت تولید داخلی از توان و دانش متخصصان داخلی بیشتر استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، لازمه رونق تولید داخلی را حمایت دولت و مردم از تولید گران داخلی دانست و گفت: البته متخصصین حوزه صنعت ساختمان نیز بایستی حامی مردم باشند و با تولید محصولات استاندارد، مردم را راغب به استفاده از این محصولات کنند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به موضوع مسکن، این مهم را یکی از دغدغه های مردم و مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید سعی کنیم صنعت ساخت و ساز در کشور رونق یابد و ضمن رونق این صنعت، در صدد ارتقای مصالح و تجهیزات استاندارد نیز باشیم.

نواب قائدی در پایان سخنان خود ابراز داشت: شورای پنجم از زمان شروع به کارش تاکنون، ضمن حمایت از صنعت ساختمان، از همه ی متخصصینی که به دنبال استفاده از دانش روز و تکنولوژی برتر در این صنعت هستند حمایت کرده و همچنان حمایت خواهد کرد.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.