ایستگاه های اتوبوس سطح شهر، مناسب سازی می شوند
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 11 تیر 1398
    
تعداد بازدید: 2970
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/4/11
منبع : درون سازمانی

ایستگاه های اتوبوس سطح شهر، مناسب سازی می شوند

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز

ایستگاه های اتوبوس سطح شهر، مناسب سازی می شوند

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و دهمین جلسه این کمیسیون، از مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس، در سطح شهر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز،  دکتر« نواب قائدی» گفت: یکی از برنامه های این کمیسیون، ایجاد شرایطی مطلوب برای استفاده همه ی اقشار مردم از ناوگان حمل ونقل عمومی است به همین منظور مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز  با بیان اینکه با تلاش مجموعه شهرداری، به زودی این طرح اجرایی می شود ابراز امیدواری کرد،  اجرای این طرح سبب رفاه هرچه بیشتر شهروندان به ویژه افراد توانخواه و ارتقای خدمات شود.

وی ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را نیازمند ایجاد زیر ساختها و امکانات و همچنین بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی دانست و افزود: مقرر شد سازمان حمل و نقل مسافر در مدت یک هفته لیست ایستگاههای نامناسب برای افراد توانخواه را بر اساس اولویت و به تفکیک مناطق یازده­گانه ، به شهرداری مناطق ارائه دهد.

قائدی افزود: همچنین در نخستین جلسه شورای شهرداران، مقدمات برگزاری مناقصه به منظور انتخاب پیمانکار برای مناسب­ سازی ایستگاه ها فراهم و پس از آن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد : گرایش مردم به سمت استفاده از ناوگان حمل ونقل شهری، به کاهش ترافیک درهسته های مرکزی شهر کمک خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح های ترافیکی مصوب در این کمیسیون افزود: این طرحها نیز تا پایان مرداد ماه توسط شهرداری های مناطق اجرا خواهند شد.

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.