خطوط اتوبوسرانی شمال‌غرب شیراز تا شهریور ساماندهی می‌شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 10 تیر 1398
    
تعداد بازدید: 3051
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/4/10
منبع : درون سازمانی

خطوط اتوبوسرانی شمال‌غرب شیراز تا شهریور ساماندهی می‌شود

دکتر قائدی: خطوط اتوبوسرانی شمال‌غرب شیراز تا شهریور ساماندهی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و نهمین جلسه این کمیسیون بر ساماندهی خطوط اتوبوسرانی محور شمال‌غرب شیراز تاکید کرد و افزود: سعی داریم این طرح تا اوایل شهریور ماه سال جاری و قبل از بازگشایی مدارس اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«نواب قائدی» با اشاره به سهم عمده حمل و نقل همگانی در سفرهای درون شهری، بر توجه به راهکارهای بهبود و ساماندهی این سیستم، به ویژه در محور شمال‌غرب شیراز تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، شاهد کاهش سرفاصله زمانی، افزایش مطلوبیت در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش هم پوشانی خطوط، بهینه سازی فواصل ایستگاههای اتوبوس و ارتقاء میزان آسایش شهروندان خواهیم بود
سخنگوی شورای شهر شیراز ادامه داد: مقرر شد سازمان حمل و نقل مسافر از ابتدای مرداد ماه سال جاری نسبت به اطلاع رسانی طرح از طریق رسانه‌ها، بیلبوردها، فضای داخلی اتوبوسها، ایستگاه‌ها و پایانه های مربوطه اقدام و به دنبال آن تا ابتدای شهریور ماه طرح را اجرا کند.
دکتر قائدی افزود: بررسی مشکلات تعمیر و نگهداری شبکه اصلی آبرسانی در محل تقاطع‌های غیر همسطح نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه نگهداری تاسیسات به ویژه شبکه آبرسانی و ایمنی این شبکه‌ها در محل تقاطع‌های غیر‌همسطح برای جلوگیری از خطرهای احتمالی و حوادث در این تقاطع‌ها اهمیت دارد افزود: مقرر شد معاونت فنی وعمرانی و شرکت آب و فاضلاب، مشکلات موجود در شبکه آب و فاضلاب محدوده برخی تقاطعات غیر همسطح را بررسی و برای رفع آن راهکارهای اجرایی به کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک ارائه دهند. 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.