اجرای پروژه های متعدد عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ده شهرداری شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 26 خرداد 1398
    
تعداد بازدید: 3916
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/3/26
منبع : درون سازمانی

اجرای پروژه های متعدد عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ده شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

اجرای پروژه های متعدد عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ده شهرداری شیراز

دکتر نواب قائدی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 10 با اشاره به اهمیت محدوده شمالغرب شیراز، بر اجرای طرحهای همسو با نیازهای این منطقه تاکید کرد و گفت: در سال جاری، اجرای 46 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه 10 شهرداری شیراز در دستور کار قرار دارد، که تمامی این پروژه ها متناسب با نیاز منطقه و با هدف توسعه و ایجاد تحول هرچه بیشتر در منطقه و رفاه شهروندان اجرا می شوند.

وی گفت: احداث بلوار 30 متری شهرک انجیره، فاز 3 بوستان شهید کوهنورد، فاز دوم لوله گذاری شهرک گویم، تکمیل کندرو بلوار دکتر حسابی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر سطح منطقه، تکمیل 20 متری نهر اعظم، ، فاز اول بوستان انتظار شمالی، فاز سوم بوستان شهید کوهنورد، فاز دوم بوستان وحدت، دیوار گذاری رودخانه جنب شهرک عرفان، اجرای دور برگردان تقاطع میلاد، و... بخشی از این پروژها می باشند.

این بازدید که با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، شهردار منطقه 10 و دیگر مسئولین همراه بود، قائدی همچنین از اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح منطقه ده شهرداری خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال 98 حدود 60 هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح این منطقه انجام شده است، که طبق نیاز سنجی بعمل آمده، پیش بینی میشود این مقدار تا پایان سال، به 250 هزار متر مربع برسد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 120 هزار متر مربع روکش آسفالت صرفا در معابر خاکی منطقه انجام شده است ، ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند، تا پایان سال جاری 80 درصد معابر خاکی این منطقه روکش آسفالت شوند.

نواب قائدی که در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 10 سخن می گفت، به پروژه لوله گذاری آبهای سطحی گلستان اشاره کرد و گفت: این پروژه با عمق 10 متر و مقطع عرضی 5/2 متر با هدف انتقال آبهای سطحی  مجموعه گلستان شمالی و زیر گذر گلستان به آبراهه صدرا، در حال انجام است.

عضو شورای شهر شیراز همچنین در بازدید از پروژه زیرگذر گلستان این پروژه را یکی دیگر از پروژه های در حال اجرا در محدوده منطقه 10 شهرداری عنوان کرد و افزود: کاهش بار ترافیک مسیر ورودی شمالغرب شیراز و زیباسازی ورودی شهر از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

گفتنی است پروژه های ادامه بوستان انتظار، کندرو ضلع جنوبی بلوار دکتر حسابی و بهسازی بوستان فاطمی از دیگر پروژه های مورد بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز بود.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.