در توزیع خدمات و امکانات، نگاه عدالت محور به شهر داریم
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 7 خرداد 1398
    
تعداد بازدید: 3562
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/3/7
منبع : درون سازمانی

در توزیع خدمات و امکانات، نگاه عدالت محور به شهر داریم

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

در توزیع خدمات و امکانات، نگاه عدالت محور به شهر داریم

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 7 شهرداری شیراز، گفت: با توزیع خدمات و امکانات در نقاط مختلف سطح شهر، به رویکرد خود که همانا نگاه عدالت محور به کل شهر است، اهتمام ویژه داریم.

دراین بازدید که با حضور دکتر دودمان دیگر عضو شورای شهر، مهندس آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، مهندس صالحی شهردار منطقه هفت ودیگرمدیران شهرداری همراه بود، نواب قائدی با اشاره به برخی طرحهای در حال اجرای شهرداری منطقه هفت، پارک 7 هکتاری نصرآباد را تلاشی برای گذراندن اوقات فراغت و نشاط شهروندان برشمرد و افزود: فاز اول این پروژه یعنی حدود 5/2 هکتار آن تا هفته دولت تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی همچنین در بازدید از برخی طرحهای همسان سازی معابرسطح منطقه، گفت: عملیات پیاده رو سازی ضلع شرقی و غربی بلوار شهید شیرودی و پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان استادیان در حال انجام است و در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز پروژه های تعریض خیابان شهید دوران، طرحهای اصلاح هندسی بلوار امام خامنه ای، میدان شهید شیرودی، شریف آباد، بلوار ولایت و...، پروژه بلوار تخت جمشید شرقی، زیرسازی کوچه 28نصر شرقی، زیر سازی وآسفالت بلوار نصر، ارمغان، وزیر آباد، اتحاد، شریف آباد و...را از جمله پروژه های مورد بازدید عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه ها نیز تا هفته دولت تکمیل و به بهره برداری می رسند.

قائدی همچنین در بازدید از پارک ساحلی شهرداری و بوستان فاضل، از اتمام عملیات عمرانی این دو پروژه خبر داد.

نواب قائدی در ادامه، پروژه ساماندهی محور خلیج فارس را جزو پروژه های مهم منطقه هفت شهرداری برشمرد و گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی ضلع جنوبی این پروژه در حال انجام است وضلع شمالی آن نیز در چند فاز به زودی اجرایی می شود.

عضو شورای شهر شیراز در پایان با تاکید بر لزوم هدایت و دفع آبهای سطحی در منطقه هفت شهرداری شیراز، گفت: در این خصوص نیز پروژه هایی در برنامه اجرایی قرار دارند.

قائدی یاد آور شد: عملیات اجرای لوله گذاری هدایت آبهای سطحی بلوار اتحاد ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.