توجه به زیرساختها در محله ها یکی از اهداف این کمیسیون است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3276
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/30
منبع : درون سازمانی

عملیات لوله گذاری هدایت آبهای سطحی خیابان وصال جنوبی آغاز شد

عملیات لوله گذاری هدایت آبهای سطحی خیابان وصال جنوبی آغاز شد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

توجه به زیرساختها در محله ها یکی از اهداف این کمیسیون است

نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو با اشاره به عملیات لوله گذاری هدایت آبهای سطحی در محله های مختلف، گفت: اجرای این طرح یکی از مهمترین اهداف این کمیسیون در حوزه زیرساختهای شهری است.

وی با اشاره به  اجرای عملیات لوله گذاری هدایت آبهای سطحی در خیابان وصال جنوبی، گفت : با تلاش شهرداری منطقه دو عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

قائدی با بیان اینکه علاوه بر نیاز سنجی های صورت گرفته در محلات، اجرای این طرح یکی از مطالبات مردمی بوده است، بیان کرد: پاسخ به مطالبات مردمی یکی از مهمترین اولویتهای شورای شهر و شهرداری است، که در این راستا تلاش شده است تا حد توان و در حیطه اختیارات شهرداری، با اجرای پروژه های مختلف، به این خواسته ها و مطالبات پاسخ داده شود.

وی هدایت و دفع آبهای سطحی، حفظ بهداشت محیط زیست ، رفاه و آسایش شهروندان و توسعه زیرساختهای شهری را از مهمترین مزیتهای این پروژه اعلام کرد.

عضو شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو همچنین از اجرای عملیات عمرانی دیگری در خیابان وصال جنوبی خبر داد و گفت: بعد از پایان عملیات لوله گذاری هدایت آبهای سطحی، پروژه پیاده رو سازی این خیابان به متراژ 2500 متر مربع آغاز می شود.

قائدی هدف از اجرای این پروژه را همسان سازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و زیبا سازی منظر شهری عنوان کرد.

گفتی است نواب قائدی هفته گذشته از خیابان وصال جنوبی بازدید و در این بازدید مقرر شد عملیات لوله گذاری خیابان وصال جنوبی در دستور کار قرار گیرد که بر این اساس، هم اکنون با همت شهرداری منطقه دو این پروژه در حال اجرا می باشد.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.