تلاش شورای شهر وشهرداری تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 25 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3334
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/25

تلاش شورای شهر وشهرداری تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی است

 

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد:

تلاش شورای شهر وشهرداری تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی است

 

یکصدمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به بررسی مشکلات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه های تقاطع غیر همسطح مهدیه امیرکبیر و بزرگراه جنوب شهرک گلستان پرداخت.

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک که در جریان بررسی مشکلات برخی از پروژه های مهم شهرداری شیراز سخن می گفت، ضرورت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهری و لزوم رفع معارضان ملکی پروژه تقاطع غیر همسطح مهدیه امیرکبیر را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه تلاش شورای شهر وشهرداری تسهیل و تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی است، گفت: در این خصوص اداره کل املاک شهرداری شهرداری شیراز مکلف شده است ظرف مدت یک هفته با همکاری شهرداری منطقه 9 توافقهای لازم را جهت تملک دو پلاک از پلاکهای واقع در مسیر پروژه بعمل آورد تا ضمن فراهم شدن امکان عملیات اجرایی بخشی از پروژه ، به موازات آن تملک پلاکهای دیگر نیز جهت ادامه عملیات اجرایی بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

قائدی گفت: باتوجه به اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح مهدیه امیرکبیر در ورودی شهر شیراز قرار دارد، طبیعتا عملیات عمرانی آن مشکلاتی را در ساعاتی از روز خصوصا روزهای تعطیل برای شهروندان بوجود می آورد که ضرورت دارد اجرای این پروژه با سرعت بیشتری دنبال شود.

سخنگوی شورای شهر شیراز در ادامه سخنان خود به پروژه بزرگراه جنوب شهرک گلستان اشاره و با بیان اینکه این پروژه در تسهیل عبور و مرور شهری، مدیریت زمان، ایجاد آرامش روانی شهروندان ومدیریت ترافیک محور شمالغرب شیراز تاثیرگذار خواهد بود، خاطر نشان کرد: اجابت خواسته های شهروندان و جلب رضایت آنان همواره مورد تاکید اعضای شورای شهر شیراز بوده و در این راستا تمام تلاشمان بر این است تا با رفع مشکلات این پروژه، روند اجرایی آن به خوبی طی شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک تبدیل عملکرد دو کیلومتر ابتدایی این پروژه، از شریان درجه دو به درجه یک و همچنین نحوه اتصال این پروژه به بزرگراه حسینی الهاشمی را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه عنوان کرد و افزود: در این خصوص مقرر شد معاونت حمل و نقل و ترافیک ظرف مدت یک هفته  ضمن انجام بررسی های لازم، نتایج حاصله را به معاونت های شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی اعلام کند.

نواب قائدی ادامه داد: همچنین معاونت فنی و عمرانی مکلف شد، ظرف مدت یک هفته طرح نهایی فاز دوم پروژه را به همراه گزارش توجیهی فنی به شورا ارائه، تا در کمیسیون مشترک شهرسازی و عمران مورد بررسی قرار گیرد.

وی یاد آور شد: شهرداری منطقه ده نیز مقرر شد تملک مسیر اتصال بلوار آفرینش به بزرگراه مذکور در انتهای شهرک حافظ را بر اساس طرح تفصیلی در دستور کار قرار دهد بطوریکه امکان اجرای این مسیر و بهره برداری فاز اول این پروژه تا پایان امسال میسر شود.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.