بوستان 10 هزار متر مربعی محله شیخ علی چوپان ظرف چند ماه آینده، افتتاح می‌شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3328
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/24
منبع : درون سازمانی

بوستان 10 هزار متر مربعی محله شیخ علی چوپان ظرف چند ماه آینده، افتتاح می‌شود

 

 

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران،حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز:

بوستان 10 هزار متر مربعی محله شیخ علی چوپان ظرف چند ماه آینده، افتتاح می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه بازدیدهای میدانی خود از محله های منطقه دو شهرداری شیراز، از محله‌های شیخ علی چوپان، فخرآباد، وصال جنوبی و مشیر شرقی، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ، «نواب قائدی» در این بازدید ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، نیازهای این محله‌ها را از نزدیک رصد کرد.

  نواب قائدی درجمع اهالی محله کوچ(شیخ علی چوپان) گفت: همانطور که چند ماه گذشته با حضور در این مکان به مردم عزیز ساکن در محله شیخ علی چوپان وعده احداث بوستانی در این محله را داده بودیم، اکنون به وعده خود جامه عمل پوشانده و به لطف خدا و اهتمام ویژه همکارانمان در شهرداری منطقه دو، مراحل اجرایی این پروژه به خوبی در حال انجام است.

 قائدی اضافه کرد: تلاش می‌شود این پروژه ظرف چندماه آینده یعنی در هفته دولت افتتاح و تقدیم شهروندان عزیز شود.

 عضو شورای شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو با بیان اینکه این بوستان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در حال احداث است، ادامه داد: اجرای محوطه سازی مسیر دوچرخه سواری، آبنما، فضای سبز، مبلمان شهری، سرویس بهداشتی، فضای بازی کودکان، ستهای ورزشی، پارکینگ، اتاق نگهبانی و... از جمله امکانات این بوستان است.

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز همچنین در بازدید از محله فخرآباد، از اجرای عملیات لوله گذاری و پیاده روسازی خیابان وصال جنوبی خبر داد و گفت: طبق بازدیدهای قبلی و بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان این کمیسیون و شهرداری منطقه دو، نیاز به اجرای لوله گذاری دفع آبهای سطحی و بهسازی این خیابان مشهود بود که بر این اساس عملیات عمرانی لوله گذاری وپیاده روسازی این خیابان در دستور کار قرار گرفته است.

 نواب قائدی همچنین در بازدید از خیابان مشیر شرقی، ضمن بررسی نیازهای این خیابان، تصریح کرد: عملیات پیاده روسازی خیابان مشیر شرقی حدفاصل چهار راه وصال تا دروازه کازرون و همچنین بهسازی فضای سبز حاشیه این خیابان نیز در دستور کار است که عملیات عمرانی آن به زودی آغاز می شود.

 وی هدف از اجرای این پروژه را استاندارد سازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان، زیباسازی منظر شهری و افزایش رفاه شهروندان عنوان کرد.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.