بهسازی خیابان عفیف آباد در جذب گردشگر و تعاملات فرهنگی اجتماعی موثر خواهد بود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3104
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/24
منبع : درون سازمانی

بهسازی خیابان عفیف آباد در جذب گردشگر و تعاملات فرهنگی اجتماعی موثر خواهد بود

بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از پروژه پیاده راه عفیف آباد

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز

بهسازی خیابان عفیف آباد در جذب گردشگر و تعاملات فرهنگی اجتماعی موثر خواهد بود

اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه پیاده راه سازی خیابان عفیف آباد، از این پروژه بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای این پروژه قرار گرفتند.

نواب قائدی در حاشیه این بازدید که با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز و دیگر مدیران شهرداری و شورای شهر و پیمانکاران مربوطه همراه بود، گفت: باتوجه به وجود مراکز تجاری متعدد و حتی پزشکی در خیابان عفیف آباد ومراجعه کنندگان بیشمار به این خیابان، بهسازی آن می تواند در کنار مبادلات اقتصادی، در جذب گردشگر، حضور بیشتر عابران پیاده و ایجاد تعاملات اجتماعی و فرهنگی موثر باشد.

سخنگوی شورای شهر شیراز با بیان اینکه وجود باغ تاریخی عفیف آباد در انتهای خیابان عفیف آباد اهمیت این خیابان را دوچندان کرده است بر اجرای فنی و دقیق این پروژه تاکید کرد و گفت: از آنجا که باغ تاریخی عفیف آباد یکی از مراکز مهم گردشگری کلانشهر شیراز است، این ضرورت وجود دارد که خیابانهای منتهی به آن از کیفیت لازم برخوردار و متناسب با پیشینه تاریخی و ارزشمند این باغ بهسازی و مناسب سازی شوند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه گفت: طرح پیاده راه عفیف آباد شامل دو خط عبوری خودرو، مسیر دوچرخه سواری، مسیرهای پیاده روی با طراحی مبلمان شهری و حذف پارک حاشیه ای است که در حال حاضرعملیات پیاده روسازی دو ضلع این محور از سمت بلوار ستارخان در حال اجراست.

قائدی افزود: سعی داریم با توجه به برنامه ریزی و برنامه زمان بندی تهیه شده، این پروژه در کمترین زمان و بدون وقفه اجرا و به بهره برداری برسد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.