تعیین فرصت یک ماهه برای لکه گیری و رفع چاله‌های خیابانهای سطح شهر
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3167
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/8
منبع : درون سازمانی

تعیین فرصت یک ماهه برای لکه گیری و رفع چاله‌های خیابانهای سطح شهر

دکترقائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

تعیین فرصت یک ماهه برای لکه گیری و رفع چاله‌های خیابانهای سطح شهر

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر شهری و رفع چاله‌های سطح خیابانها، این روزها به یکی از دغدغه‌های کمیسیون عمران،حمل و نقل و ترافیک شورای شهرشیراز تبدیل شده است، تا جائی‌که این کمیسیون با بازدیدهای مکرر وجلسه‌های متعدد همواره می‌کوشد تا با رفع مشکلات وخرابی‌های آسفالت معابر، برخی زیرساخت‌ها از جمله ایجاد معابر مناسب در سطح کلان‌شهر شیراز را ارتقاء دهد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «نواب قائدی» در بحث بررسی وضعیت آسفالت معابر، در نود و چهارمین جلسه فوق‌العاده این کمیسیون با تاکید بر رفع مشکلات معابر و ترمیم چاله‌ها و حفره‌های موجود در سطح معابر شهری، گفت: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت‌هایی از آسفالت معابر سطح شهر، رفع خرابی‌ها و ساماندهی این معابر، یکی از خواسته‌های به حق شهروندان است که در این زمینه، تمام تلاش معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز باید معطوف به رفع این مشکلات باشد.

 سخنگوی شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای طرح جهادی ترمیم ورفع چاله‌های معابر سطح شهر، تامین رفاه و آسایش شهروندان را از جمله مهمترین برنامه‌های شورای شهر دانست واظهار کرد: در این جلسه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز و مناطق شهرداری مکلف شدند ظرف مدت یکماه عملیات لکه گیری، ترمیم و رفع چاله های خیابانهای سطح شهر را انجام تا شاهد ارتقای کیفیت معابر و جلب رضایت شهروندان باشیم.

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: همچنین معاونت فنی و عمرانی مکلف شد سریعا نسبت به تهیه برآورد، دستورالعمل و جزئیات اجرایی لکه گیری آسفالت معابر اقدام، واین دستورالعمل را به منظور اجرا به شهرداری‌های مناطق نیز ابلاغ کند، همچنین مقرر شد سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری نیز در این مورد تعداد اکیپهای اجرایی خود را افزایش دهد.

 عضو شورای شهر شیراز حفاری‌های متعدد توسط سایر دستگاه‌های اجرایی و کمبود وگرانی آسفالت را از جمله مهمترین مشکلات موجود عنوان کرد و ادامه داد: با این حال تلاش شورای شهر و مدیریت شهری، بهبود وضعیت آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر است.

 نواب قائدی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مشکلات حاصل از کند و کوب و حفاریهای سطح شهر، معاونت فنی و عمرانی ملزم به تهیه لیست پیمانکاران مجرب و متخصص در زمینه روکش آسفالت و معرفی این پیمانکاران به دستگاههای خدمات رسان شده است، تا با بهره گیری از این پیمانکاران، حفاریهایی که در سطح شهر انجام می شود بلافاصله ترمیم و لکه گیری وآسفالت شوند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز، توسعه زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی متناسب با نیازهای شهر را مسیری برای جلب رضایت شهروندان دانست و بیان کرد: برای خدمت به مردم و رفاه و آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.