کمیسیون یاوران شورا و حقوق شهروندی در شورای شهر شیراز تشکیل میشود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 27 فروردین 1398
    
تعداد بازدید: 3283
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/1/27
منبع : درون سازمانی

تشکیل کمیسیون یاوران شورا و حقوق شهروندی در شورای شهر شیراز

دکتر قائدی سخنگوی شورای شهرشیراز خبر داد:

کمیسیون یاوران شورا و حقوق شهروندی در شورای شهر شیراز تشکیل میشود

سخنگوی شورای شهرخبر داد: تشکیل کمیسیون یاوران شورا و حقوق شهروندی در شورای شهر شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، در نشست با شهردار منطقه دو و اعضای یاوران شورای این منطقه برخی مشکلات محله ها را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«نواب قائدی» در این نشست که به منظور هم اندیشی و همدلی هرچه بیشتر در راستای رفع مشکلات مردم، برگزار شد، گفت: با همفکری اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در صدد هستیم تا کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون یاوران شورا و حقوق شهروندی در شورای شهر شیراز تشکیل شود.

قائدی ادامه داد: با تشکیل این کمیسیون به نوعی جایگاه یاوران شورای اسلامی محلات از کمیته به کمیسیون ارتقاء می یابد، همچنین ناظر هر منطقه نیز وظیفه بررسی و رسیدگی به شکایات منطقه تحت نظارتش را بر عهده خواهد داشت.

نواب قائدی افزود: با توجه به اینکه یاوران شورای اسلامی محلات عامل پیوند در برقراری ارتباط شورای شهر و شهرداری با شهروندان هستند، ارتقاء جایگاه آنها در واقع استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت و پتانسیل این قشر از جامعه است که می تواند چاره ساز بسیاری از مشکلات و معضلات باشد.

سخنگوی شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو با تاکید بر انسجام بخشی و ارج گذاری به فعالیتهای یاوران شورا و همچنین ایجاد ساختار مشخص برای انجام فعالیتهای آنها ، خاطر نشان کرد: ارتباط مستمر و فراگیر بین مدیریت شهری و لایه های مختلف اجتماعی در سطح محله ها، تطابق بیشتر تصمیمات و سیاستگذاریها با خواست ها و مطالبات شهروندان و شناسایی دقیقتر مشکلات محلی می تواند در توسعه و پیشرفت شهر و رفع مشکلات مردم بسیار موثر باشد.

عضوهیات رییسه شورای شهر شیراز مقوله حقوق شهروندی و پیگیری مسائل و مشکلات مردم را مهم قلمداد و اظهار کرد: ایجاد امید و انگیزه در مردم و همچنین نهادینه کردن حقوق شهروندی ضرورتی است که باید همواره به آن توجه ویژه ای داشت.

قائدی یاوران شورای اسلامی محلات را بازوان توانمندی برای شورای شهر و شهرداری دانست وبا بیان اینکه بسیاری از یاوران محله های مختلف در جریان سیل اخیر همکاری خوبی با شهرداری داشته اند، گفت: باید فرهنگ، غیرت و میهمان نوازی مردم عزیز شهر شیراز را ارج نهاد و شورای شهر شیراز و شهرداری قدردان مردم فهیم وهمه نهادهای خدمات رسان خواهد بود. 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.