اولویت عمرانی بودجه 98 با تکمیل رینگ پیرامونی کلان شهر شیراز است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 18 اسفند 1397
    
تعداد بازدید: 3345
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/12/18
منبع : درون سازمانی

اولویت عمرانی بودجه 98 با تکمیل رینگ پیرامونی کلان شهر شیراز است

بودجه 98 شهرداری شیراز در کمیسیون عمران،حمل ونقل و ترافیک

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

اولویت عمرانی بودجه 98 با تکمیل رینگ پیرامونی کلان شهر شیراز است

جلسه کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر شیراز، بودجه عمرانی سال 98 مربوط به حوزه فنی و عمرانی را مورد بررسی قرار داد.

دکترقائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز دراین جلسه که با حضور اعضای کمیسیون، معاون فنی و عمرانی، معاون برنامه ریزی و سایر مدیران شهرداری شیراز برگزارشد، گفت: با توجه به بررسی و تصویب برنامه 5 ساله سوم شهرداری شیراز و بر اساس شاخص ها و اهداف کمی تعیین شده در حوزه های مختلف شهری، سعی شده است بودجه سال 98 در راستای تحقق شاخص ها در سال اول برنامه 5 ساله و بصورت واقع گرایانه بر اساس پتانسیل ها و وضعیت درآمدی شهرداری بررسی شود.

نواب قائدی اظهار کرد: کمیسیون عمران شورای شهر در تلاش است علیرغم مشکلات اقتصادی موجود، همواره توسعه عادلانه زیرساختهای شهری را با تکمیل پروژه ها و اجرای پروژه های مورد نیاز بر اساس مطالعات و برنامه های مدیریت شهری ، با اولویت بندی این پروژه ها و تخصیص بودجه متناسب با آن پیش ببرد.

وی با ذکر این موضوع که برنامه بودجه شهرداری شیراز به جد از سوی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در دست بررسی و پیگیری است، گفت: تاکنون جلسات متعددی از سوی این کمیسیون برگزار شده وآمادگی این را داریم که برای نهایی شدن این برنامه در تمامی روزها حتی روزهای تعطیل نیز جلسه داشته باشیم.

قائدی افزود: باید با منطقی صحیح درخصوص مسائل تصمیم گیری کرده و سپس از آن دفاع کنیم.

عضو شورای شهر شیراز در خصوص  حوزه ماموریتی فنی و عمرانی با اولویت تکمیل رینگ پیرامونی شهر وهمچنین اجرای چندین بزرگراه و تقاطعات مختلف در مسیراجرای این رینگ گفت: تکمیل شبکه معابر و احداث تقاطعات غیر همسطح در رینگ پیرامونی شهر، ساماندهی ورودیهای شهر، لوله گذاری دفع آبهای سطحی، ارتقای کیفیت آسفالت سطح شهر، ساماندهی رودخانه خشک وچنار راه دار و....، بخشی از مهمترین مواردی است که در بودجه عمرانی این حوزه مورد توجه قرار گرفته است.

قائدی اجرای پروژه های عمرانی اثرگذار در ایجاد رفاه عمومی و توسعه شهر را حائز اهمیت خواند و گفت: وظایف محوله به معاونت فنی و عمرانی شهرداری، در واقع توسعه و پیشرفت شهر و ارتقای سطح زندگی مردم را هدف قرار داده است.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.