در کنار عمران و آبادانی شهر، در حوزه زیرساختهای شهری نیز پروژه های خوبی اجرا شده است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 17 مرداد 1400
    
تعداد بازدید: 1880
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/5/17
منبع : درون سازمانی

بازدید دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر از پروژه لوله گذاری خط دوم انتقال آب دروازه قرآن

بازدید دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر از پروژه لوله گذاری خط دوم انتقال آب دروازه قرآن

دکتر قائدی:

در کنار عمران و آبادانی شهر، در حوزه زیرساختهای شهری نیز پروژه های خوبی اجرا شده است

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از عملیات اجرایی لوله گذاری خط دوم انتقال آب دروازه قرآن به رودخانه خشک، گفت: علاوه بر پروژه هایی که در نقاط مختلف شهر برای عمران و آبادانی شهر و رفاه و آسایش مردم در حال اجرا هستند، در حوزه زیرساختهای شهری نیز پروژه های خوبی اجرا و یا در حال اجراست.

قائدی هدایت و جمع آوری آبهای سطحی را یکی از اهداف مهم شورا و مدیریت شهری در حوزه زیرساختها دانست و بیان داشت: متناسب با توسعه شهر، سیستم مدیریت سیلاب و روان آبهای شهری نیز با اجرای پروژه های لوله گذاری در نقاط مختلف شهر از ماه ها قبل تاکنون در حال اجراست.

وی پروژه لوله گذاری خط دوم انتقال آب دروازه قرآن را یکی از پروژه های خوب در حال اجرا در منطقه سه شهرداری شیراز عنوان کرد و افزود: مدیریت سیلاب و هدایت و انتقال آبهای حوزه آبریز دروازه قران از جمله اهداف اجرای این پروژه به شمار می رود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر طول  پروژه لوله گذاری خط دوم انتقال آب دروازه قرآن را 2420 متر عنوان و با بیان اینکه این پروژه با هزینه ای افزون بر 25 میلیارد تومان در حال اجراست، ادامه داد: در این پروژه لوله های بتنی با سایزهای 1600، 1800 و 2000 به صورت دوبل در سه مقطع کارگذاری می شود.

نواب قائدی در پایان ابراز امیدواری کرد، اجرای پروژه های متعدد لوله گذاری در نقاط مختلف کلانشهر شیراز بتواند این کلانشهر را خصوصا در حوزه آبریز دروازه قرآن از سیلاب مصون دارد.

گفتنی است در این بازدید مهندس سعید نظری و دکتر دودمان دیگر اعضای شورای شهر، مهندس صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، دکتر گل دهان رئیس اداره هماهنگی امور معاونتها و مناطق شهرداری، شهردار منطقه سه و دیگر مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.