لحاظ پروژه های مورد نیاز محله ها در بودجه 1400 شهرداری
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 16 مرداد 1400
    
تعداد بازدید: 2048
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/5/16
منبع : درون سازمانی

لحاظ پروژه های مورد نیاز محله ها در بودجه 1400 شهرداری

پیگیری درخواستها و مسائل و مشکلات مردم در شهرکهای قصرقمشه و بازنشستگان ارتش از سوی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک

دکتر قائدی عنوان کرد :

لحاظ پروژه های مورد نیاز محله ها در بودجه 1400 شهرداری

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از شهرکهای قصرقمشه و بازنشستگان ارتش، توجه به مسائل و مشکلات مردم در محله ها را حائز اهمیت دانست و با بیان اینکه پروژه های مورد نیاز محله ها را در بودجه 1400 شهرداری لحاظ خواهیم کرد، افزود: با توجه به در پیش بودن بررسی و تهیه بودجه 1400 شهرداری، در تلاش هستیم آن پروژه هایی که مورد نیاز ضروری مردم و نیاز محله ها محسوب می شوند را در بودجه شهرداری و مناطق لحاظ کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر خاطر نشان کرد: سیاست کلی ما در بازدیدهای میدانی از محله ها بر این که بتوانیم گامی موثر در جهت رفع مشکلات مردم و نیازهای محله ها برداریم.

نواب قائدی که در حاشیه بازدید از شهرک قصر قمشه سخن می گفت از اجرای برخی عملیات عمرانی در این شهرک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پیاده روسازی ضلع غربی ورودی شهرک، توسعه و تکمیل پارک چشمه جوشک، ساماندهی چشمه جوشک و ساماندهی آرامستان قصر قمشه از جمله پروژه هایی است که در این شهرک اجرایی خواهند شد.

قائدی همچنین در بازدید از شهرک بازنشستگان ارتش به پارک در حال احداث این شهرک اشاره کرد و افزود: این پارک 10 هزار متر مربعی که شامل امکاناتی چون سرویس های بهداشتی، زمین والیبال، فضای بازی کودکان، ستهای ورزشی، فضای سبز و سکوهای نشیمن است با تلاش همکارانمان در شهرداری منطقه 10 تا پایان سال تکمیل و مورد استفاده شهروندان عزیز قرار می گیرد.

گفتنی است در این بازدید مهندس بهرامی نژاد شهردار منطقه 10، مهندس پارسازاد رئیس سازمان آرامستانها، دیگر مسئولین شهرداری و یاوران شورای شهرکهای قصر قمشه و بازنشستگان ارتش نیز حضور داشتند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.