اجرای پروژه های فاخر عمرانی در منطقه 5 شهرداری، این منطقه را در مسیر تحول قرار داده است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 13 مرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2591
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/5/13
منبع : درون سازمانی

اجرای پروژه های فاخر عمرانی در منطقه 5 شهرداری، این منطقه را در مسیر تحول قرار داده است

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

اجرای پروژه های فاخر عمرانی در منطقه 5 شهرداری، این منطقه را در مسیر تحول قرار داده است

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: پروژه های فاخری در منطقه 5 شهرداری اجرا و یا در دست اجرا هستند که همگی منطقه 5 شهرداری را دستخوش تغییرات و در مسیر تحول قرار داده اند.

وی تصریح کرد: نگاه یکسان شورای شهر شیراز و مدیریت شهری به همه نقاط شهر باعث شده است تا غبار محرومیت از برخی مناطق شهری زدوده شود.

نواب قائدی با اشاره به تلاش برای تامین نیازهای مردم، بر رویکرد عدالت اجتماعی در شهر تاکید کرد و بیان داشت: اگر در بلوار شهید چمران جنوبی پیاده راه سلامت احداث شده است، به دنبال احداث پیاده راه سلامت در بلوار احمد بن موسی(ع) نیز هستیم که بخشی از آن در منطقه دو شهرداری در حال اجراست و بخشی در منطقه 5 شهرداری نیز به زودی اجرا خواهد شد.

در شرایط فعلی اقتصادی،  مدیریت کردن،  هنر، جسارت و شهامت می خواهد.

قائدی با بیان اینکه امروز هزینه اجرای پروژه های عمرانی نسبت به گذشته چندین برابر شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی،  مدیریت کردن،  هنر، جسارت و شهامت می خواهد.

وی ادامه داد: تامین هزینه های مختلف نظیر راضی نگه داشتن پرسنل، جلب رضایت مردم و اجرای پروژه های متعدد عمرانی در این شرایط اقتصادی کار بسیار دشواری است که برای انجام آنها حتی باید از جان مایه گذاشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در بازدید از پرخی پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 5 با اشاره به پروژه احداث پارک ترافیکی بوستان مادر، گفت: این پروژه یکی از پروژه های شاخص منطقه 5 شهرداری است که در آینده مورد استقبال خوب شهروندان از نقاط مختلف شهر واقع خواهد شد.

وی ارتقاء فرهنگ ترافیکی را از اهداف اجرای این پروژه برشمرد و با تصریح اینکه پروژه پارک ترافیکی بوستان مادر دارای یک و نیم هکتار مساحت است، گفت: مسیرهای عبوری آموزشی به مساحت 10 هزار متر مربع، کلاسهای آموزشی و سرویس بهداشتی به مساحت 450 متر مربع، آلاچیق آموزشی به مساحت 100 متر مربع، پل عابر پیاده آموزشی، مجموعه موضوعی،آموزشی و بازی ها به مساحت 1450 متر مربع و پارکینگ از جمله امکانات این پارک ترافیکی است.

قائدی احداث ورزشگاه حضرت قائم(عج) به مساحت 1400 مترمربع، احداث پارک مطالعه به مساحت 9000 متر مربع، احداث فاز دوم پارک حجاب، احداث پارک ریاضی و نجوم و احداث ادامه بلوار 45 متری دولت به طول 800 متر را از جمله پروژه های شاخص در حال اجرا در منطقه 5 شهرداری عنوان کرد و افزود: سرای محله بنی هاشمی با زیر بنای 1000 متر مربع، احداث پارک ورزشی و تفریحات سالم به مساحت 2 هکتار، احداث پیاده راه سلامت بلوار ارتش به طول یک و نیم کیلومتر و احداث پیاده راه سلامت بلوار احمدبن موسی(ع) به طول حدود 2 کیلومتر از دیگر پروژه های شاخصی هستند که به زودی در این منطقه اجرا خواهند شد.

نواب قائدی گفت: مجموعه اسکیت پارک 50 هکتاری مادر به مساحت بیش از یک هکتار کاملا آماده بهره برداری است که ظرف روزهای آینده تقدیم شهروندان عزیز شیرازی خواهد شد.

مهندس نوذر امامی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز در حاشیه این بازدید گفت: فعالیت چشمگیر شهرداری منطقه 5 در حوزه های مختلف خصوصا عمرانی باعث شده است تا شاهد اجرای پروژه های خوبی در این منطقه باشیم که قطعا در آینده برخی نیازهای شهروندان این منطقه را تامین خواهند کرد.

امامی ادامه داد: علاوه بر پروژه های خوب و شاخصی که در این منطقه در دست اجرا هستند، در بحث روکش آسفالت نیز این منطقه از شهرداری فعالیت خوبی داشته به نحوی که بیشترین حجم روکش آسفالت در این منطقه انجام شده است.

دکتر لیلا دودمان دیگر عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز با بیان اینکه در این بازدید پکیج کاملی از پروژه های مختلف عمرانی را شاهد بودیم، گفت: تمامی این پروژه ها بر پایه شعار انسان محوری و شهروند مداری بنا نهاده شده اند.

دودمان افزود: مقوله شهرسازی، معماری، فرهنگی، ورزشی و... در این پروژه ها به وضوح دیده می شود که تمامی این موارد نشان از رویکرد انسان محوری در این منطقه دارد.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.