بازنگری طرح احداث تقاطع غیر همسطح جام جم در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 23 تیر 1399
    
تعداد بازدید: 2547
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/4/23

بازنگری طرح احداث تقاطع غیر همسطح جام جم در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا

 

افزایش حقوق رانندگان استیجاری شهرداری و تعیین نرخ کرایه جابجایی مسافر در شبکه حمل و نقل مسافر شیراز در سال99

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

بازنگری طرح احداث تقاطع غیر همسطح جام جم در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه کلیات طرح بازنگری احداث تقاطع غیر همسطح جام جم مورد تایید کمیسیون قرار گرفت، گفت: با توجه به موانع فنی و اجرایی خصوصا بحث تملکی که در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح جام جم وجود داشت و همچنین نظر به اهتمام شهرداری بر اتمام پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی تا پایان سال جاری، به لحاظ تسریع در اجرای این تقاطع، طرح آن مورد بازنگری قرار گرفت تا علاوه بر تامین دسترسی های لازم به تقاطع مذکور، امکان اجرای سریعتر پروژه و با حداقل تملک فراهم شود .

قائدی افزود: بر این اساس مقرر شد ظرف مدت یکماه طراحی معماری پل روگذر، طرح پلان هندسی تقاطع و طراحی سازه پلها انجام و گزارش آن به کمیسیون ارائه شود .

نواب قائدی مساعدت و همکاری صدا و سیمای فارس در اجرای این پروژه را مهم برشمرد و بیان داشت: از آنجا که این تقاطع در ابتدای بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی احداث می شود، بخشی از آن از مقابل صدا و سیما می گذرد که مساعدت صدا و سیمای فارس در بحث تملک و آزاد سازی مسیر می تواند کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی پروژه را تسریع بخشد.

افزایش حقوق رانندگان استیجاری شهرداری و تعیین نرخ کرایه جابجایی مسافر در شبکه حمل و نقل مسافر شیراز در سال99

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش حق الزحمه رانندگان استیجاری شهرداری خبر داد و گفت: باتوجه به مراجعات و درخواستهای مکرر رانندگان استیجاری، این موضوع نیز در جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک مطرح و پس از بررسی های لازم، با افزایش حقوق رانندگان استیجاری موافقت شد تا ضمن کمک به معیشت آنها شاهد آرامش خاطر و سلامت روحی و روانی این عزیزان باشیم.

عضو شورای شهر شیراز همچنین در خصوص نرخ کرایه جابجایی مسافر در ناوگان اتوبوس، مینی بوس و تاکسی شهر شیراز، گفت: لایحه تعیین نرخ کرایه جابجایی مسافر در شبکه حمل و نقلی در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا بررسی و به همراه طرح افزایش حقوق رانندگان استیجاری شهرداری جهت تصویب به صحن شورا ارائه شده است.

نواب قائدی با اشاره به حذف دریافت کرایه نقدی در کلیه ناوگان اتوبوس و مینی بوس، اظهار داشت: با توجه به تشدید ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی شهروندان و رانندگان، مقرر شد در صورت خرابی دستگاه کارتخوان در اتوبوس ها و مینی بوس ها، از مسافرین کرایه ای دریافت نشود.

عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: شهرداری بایستی این موضوع را به نحو مقتضی اطلاع رسانی کند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.