افتتاح دفتر یاوران شورا با هدف تکریم یاوران و تقویت همبستگی اجتماعی
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 23 تیر 1399
    
تعداد بازدید: 2596
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/4/23
منبع : درون سازمانی

افتتاح دفتر یاوران شورا با هدف تکریم یاوران و تقویت همبستگی اجتماعی

افتتاح دفتر یاوران شورا با هدف تکریم یاوران و تقویت همبستگی اجتماعی

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم افتتاح دفتر یاوران شورای محدوده منطقه شش شهرداری شیراز گفت: این مکان به منظور تکریم یاوران شورا، سهولت دسترسی مردم به آنها، تقویت همبستگی اجتماعی و تلاش برای توسعه هرچه بیشترمحله ها راه اندازی شده است.

قائدی با تاکید بر حفظ شان یاوران شورا، گفت: از آنجا که یاوران شورا، پل ارتباطی بین مردم، شورا و مدیریت شهری محسوب می شوند و در واقع پیام رسان مردم و انتقال دهنده مسائل و مشکلات محله ها هستند، بنابراین احترام به آنها به منزله تکریم و احترام به مردم است.

نواب قائدی با بیان اینکه شورای شهر و مدیریت شهری در تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی در محله ها و پیشرفت و توسعه شهر هستند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه محلات کمتر برخوردار شهری رویکرد شورای شهر و شهرداری برای ایجاد توازن در خدمات دهی و برقراری عدالت اجتماعی است.

عضو شورای شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش، شناسایی نیازهای شهر و مردم را مهم بر شمرد و ادامه داد: در این خصوص نهادهای مردمی خصوصا یاوران شورا می توانند با همکاری و همگرایی خود مدیریت شهری را در ارائه خدمات مورد نیاز شهر، یاری رسانند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کرمی امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهرک جوادیه، جمعی از یاوران شورا، دکتر اسماعیلی شهردار منطقه شش و مهندس معصومی مسئول کمیته اجرایی یاوران شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.