بازدید اعضای شورای شهر شیراز از پروژه های عمرانی منطقه 3 شهرداری
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 18 تیر 1399
    
تعداد بازدید: 2586
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/4/18
منبع : درون سازمانی

توسعه و پیشرفت منطقه 3 شهرداری می تواند در معرفی کلانشهر شیراز موثر باشد

بازدید اعضای شورای شهر شیراز از پروژه های عمرانی منطقه 3 شهرداری

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

توسعه و پیشرفت منطقه 3 شهرداری می تواند در معرفی کلانشهر شیراز موثر باشد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3 با اشاره به موقعیت برجسته تاریخی ، گردشگری این منطقه، گفت: تقویت زیر ساختها و توسعه و پیشرفت منطقه 3 شهرداری می تواند نقش مهمی در معرفی کلانشهر شیراز داشته باشد.

قائدی با تصریح اینکه پروژه های تاثیر گذار و خوبی در سطح این منطقه از شهرداری اجرا و یا در دست اجراست، افزود: این روند ادامه خواهد داشت تا با ارتقاء سطح خدمات، منطقه سه شهرداری مقصد مطلوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

دکتر دستغیب دیگر عضو شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه 3 نیز در این بازدید، منطقه 3 شهرداری را نگین گردشگری شیراز برشمرد و بیان داشت: باید به مناطق سه و تاریخی فرهنگی شیراز به عنوان مراکز گردشگری و هویت شیراز ، نگاه ویژه ای داشت .

احمد رضا دستغیب ادامه داد: وجود جاذبه های تاریخی و گردشگری در منطقه 3 شهرداری سبب شده است تا هر گردشگری که وارد شیراز می شود به نوعی از این منطقه بازدید کند، بنابراین باید کوشید تا مرکز گردشگری شیراز بیش از پیش شکوفا شود.

دستغیب با اشاره به اهمیت نقاط گردشگری شهر شیراز با بیان اینکه نگاه شورای شهر به این منطقه نگاهی ویژه است، ابراز امیدواری کرد: ارتقای زیر ساختها با اجرای پروژه های مورد نیاز در این منطقه می تواند در جذب گردشگر و  معرفی شیراز به عنوان یک جاذبه گردشگری جهانی، نقش موثری داشته باشد.

مهندس صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه شهر شیراز دارای شهره جهانی است، گفت:  نگاه مسئولین به این کلانشهر باید نگاهی بین المللی باشد.

اسماعیل صالحی با اشاره به پروژه های در دست اجرا در مناطق مختلف شهرداری شیراز، گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز علاوه بر اجرای پروژه های کلان شهری، شهرداریهای مناطق را نیز همراهی می کند تا با تسریع در اجرای پروژه ها نیاز محله ها پوشش داده شود.

گفتنی است لوله گذاری فاز دوم خیابان 20 متری حاج عزت، اتصال بلوار شهید وفایی به جاده خرامه ، پیست دوچرخه سواری کوهستان نور و ساماندهی و بهسازی کوچه های شهرک سعدی از جمله پروژه های مورد بازدید بودند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.