اطلاع رسانی مناسب اقدامات شهرداری باعث امید بخشی و افزایش مشارکت شهروندان می شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 25 خرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2566
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/25
منبع : درون سازمانی

 

اطلاع رسانی مناسب اقدامات شهرداری باعث امید بخشی و افزایش مشارکت شهروندان می شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

اطلاع رسانی مناسب اقدامات شهرداری باعث امید بخشی و افزایش مشارکت شهروندان می شود

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه شش که با حضور شهردار و معاونین این منطقه، رئیس کمیته مرکزی یاوران شورا و جمعی از یاوران شورای اسلامی محله ها همراه بود، گفت: اطلاع رسانی مناسب اقدامات شهرداری در حوزه های مختلف خصوصا عمرانی، خدماتی باعث امید بخشی به شهروندان و مشارکت هرچه بیشتر آنها در امورات شهری می شود.

وی به نقش یاوران شورای محله ها اشاره کرد و بیان داشت: یاوران شورای اسلامی محله ها به عنوان حلقه اتصال و رابط بین مردم ، شورا و شهرداری می توانند با انعکاس این فعالیتها به مردم،هم باعث دلگرمی مسئولان و هم به تقویت امید، نشاط و سرزندگی مردم کمک کنند.

نواب قائدی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های کلان ارزشمندی در سطح کلانشهر شیراز در دست اجراست، گفت: برخی از این پروژه ها کاملا آماده بهره برداری هستند که پروژه های بزرگی چون تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی، بزرگراه مهندسین، تقاطع غیر همسطح شهید رودکی و ایستگاه مترو وکیل الرعایا از این دست پروژه هاست.

قائدی با اشاره به بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: به برکت خون این قهرمان و اسطوره ملی، این پروژه نیز روند اجرای خوبی را طی می کند.

عضو شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش، با بیان اینکه طبق نیاز سنجی از محله ها و بازدیدهای میدانی صورت گرفته، پروژه های عمرانی خوبی در منطقه شش شهرداری در دست اجرا می باشد، گفت: پیاده روسازی بلوار معالی آباد به مساحت 15 هزار متر مربع، پارک 4 هکتاری بلوار پرستار، پیاده راه کوچه باغ شهید رمضانی به طول 2 کیلومتر در فاز اول، اجرای دیوار سنگی رودخانه خشک و پارک فرهنگشهر به متراژه 4000 هزار مترمربع بخشی از پروژه های در حال اجرا در منطقه شش شهرداری است.

قائدی افزود: از ابتدای سال 99 تاکنون افزون بر 80 هزار متر مربع از معابر منطقه شش شهرداری تحت پوشش رو کش آسفالت قرار گرفته اند.

نواب قائدی در بخش پایانی سخنان خود بر تکریم هرچه بیشتر یاوران شورای اسلامی محله ها تاکید کرد و بیان داشت: به جهت تعامل هرچه بیشتر و تکریم یاوران شورا و همچنین سهولت دسترسی مردم به آنها، به زودی مکانی در شهرداری منطقه شش تجهیز و در اختیار یاوران شورای این منطقه قرار خواهد گرفت.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.