نهضت خط کشی معابر سطح شهر شیراز به زودی آغاز می شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 25 خرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2696
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/25
منبع : درون سازمانی

نهضت خط کشی معابر سطح شهر شیراز به زودی آغاز می شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

نهضت خط کشی معابر سطح شهر شیراز به زودی آغاز می شود

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه تاکنون افزون بر 300 هزار متر مربع از معابر سطح شهر تحت پوشش روکش آسفالت قرار گرفته اند، به تلاش بی وقفه شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: آسفالت داغ و گرمای هوا هم ذره ای از تلاش پرسنل خدوم شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان کم نکرد.

قائدی با تصریح اینکه در طرح نهضت آسفالت معابر، تامین آرامش و آسایش شهروندان و ارتقاء کیفی معابر مد نظر است، گفت: هم اکنون شهرداری شیراز با اکیپ های مختلف پخش آسفالت بر اساس اولویت بندی در سطح معابر، در حال انجام عملیات روکش آسفالت است، و مصمم هستیم طرح نهضت خط کشی معابر سطح شهر را نیز به زودی آغاز کنیم.

وی افزایش ضریب ایمنی، کنترل ترافیک، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه، زیبا سازی معابر شهری و فراهم نمودن محورهای قابل رویت برای رانندگان را از جمله اهداف اجرای طرح نهضت خط کشی معابر عنوان کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، در پایان عملیات روکش آسفالت معابر شهری را نیاز شهر و یکی از مطالبات به حق شهروندان برشمرد و بیان داشت: رفع نیاز شهر و شهروندان اولویت اصلی شورای شهر و مدیریت شهری است.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.