از طرح هایی که منجر به پیشرفت شهر و رفاه و سرزندگی شهروندان شود حمایت می کنیم
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 13 خرداد 1399
    
تعداد بازدید: 2630
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/3/13
منبع : درون سازمانی

بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه یک

بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه یک

دکتر قائدی:

از طرح هایی که منجر به پیشرفت شهر و رفاه و سرزندگی شهروندان شود حمایت می کنیم

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با تاکید بر ایجاد رفاه هرچه بیشتر برای شهروندان، خاطرنشان کرد: این کمیسیون از تمامی طرح ها و کارهای فاخری که در مناطق شهرداری منجر به توسعه و پیشرفت شهر و رفاه و سرزندگی شهروندان شود حمایت می کند.

نواب قائدی در بازدید از پروژه پیاده روسازی خیابان همت شمالی، هدف از اجرای این پروژه را همسان سازی معابر، زیباسازی منظر شهری و ایجاد مکانی برای پیاده روی و شادابی و نشاط شهروندان عنوان کرد و افزود: این پروژه به طول 2800 متر حدفاصل میدان معلم تا فلکه قصردشت در حال اجراست .

عضو شورای شهر شیراز همچنین در بازدید از پروژه گذر غذا ، مساحت تقریبی این پروژه را 9400 متر مربع عنوان کرد و افزود: در این پروژه در فواصل معین تعداد هفت عدد کانتینر غذا جایگذاری خواهند شد و مسیر پروژه نیز با اجرای کف پوش بصورت پیاده راه برای تردد شهروندان آرام سازی می شود.

 وی ارتقاء عملکرد گردشگری و افزایش تعاملات اجتماعی را از  اهداف اجرای این پروژه بر شمرد.

مهندس نامورچی شهردار منطقه یک نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی و مهم منطقه یک شهرداری، از اجرای بیش از 14 پروژه شاخص عمرانی، خدماتی و رفاهی در این منطقه خبر داد و گفت: تعریف این پروژه ها بر اساس جایگاه منطقه و شان و منزلت کلانشهر شیراز و شهروندانش است و قطعا با اجرای این پروژه ها شهروندان عزیز شیرازی شاهد تحول در این منطقه خواهند بود.

غلامرضا نامورچی افزود: این پروژه ها بر اساس اولویت اول اجرایی، در منطقه تعریف شده اند و علاوه بر آن طبق برنامه ریزی و نیاز سنجی صورت گرفته از سطح منطقه، پروژه های دیگری نیز مد نظر است که تمامی این پروژها توسعه و پیشرفت منطقه و ارتقای سطح رضایتمندی مردم را هدف قرار داده اند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.