اجرای تراموا در شیراز، اقدامی برای تسهیل زندگی شهری در حوزه حمل و نقل
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
    
تعداد بازدید: 2633
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/2/16
منبع : درون سازمانی

اجرای تراموا در شیراز، اقدامی برای تسهیل زندگی شهری در حوزه حمل و نقل

تسهیل حمل و نقل شهری با اجرای تراموا در شیراز

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

اجرای تراموا در شیراز، اقدامی برای تسهیل زندگی شهری در حوزه حمل و نقل

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم انقاد قرارداد آغاز عملیات اجرایی تراموا در کلانشهر شیراز، گفت: اجرای تراموا در شیراز نشانه مدیریتی متفاوت برای تسهیل زندگی شهری در حوزه حمل و نقل است.

وی خاطر نشان کرد: کلانشهر شیراز در خور برخورداری از بهترین خدمات شهری است و شایستگی آن را دارد که اولین شهر ایران باشد که در آن تراموا ایجاد می شود.

نواب قائدی با اشاره به مزایای اجرای تراموا در شیراز، گفت: تردد تراموا، علاوه بر توسعه حمل و نقل عمومی، در کاهش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی نیز موثر است.

رئیس کمیسیون عمران، حمب و نقل و ترافیک با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در شبکه حمل و نقل عمومی شیراز، بیان داشت:اجرای تراموا اقدام موثری در تقویت حمل و نقل عمومی شیراز خواهد بود.

 وی ضمن اشاره به برخی از اقدامات سه سال گذشته مجموعه شورا و شهرداری در این حوزه گفت: تکمیل ایستگاه های خط یک مترو به ویژه ایستگاه مترو وکیل الرعایا با معماری ویژه، احداث خط دو مترو که در زمینه سرعت حفاری و تولید سیگمنت رکورد زده است و شهرک های جنوبی شیراز را به میدان امام حسین (ع) در مرکز شهر و سپس میدان ازادی و آرامگاه سعدی متصل می کند، آغاز به کار دوچرخه های هوشمند اشتراکی، انعقاد قرارداد تراموا  و ... از جمله اقداماتی است که به نگاه انسان محوری در حوزه حمل و نقل جامه عمل می پوشاند.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.