با حضور دکتر قائدی عضو شورای اسلامی شهر شیراز، معابر سطح شهر علیه کرونا ضد عفونی شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 25 فروردین 1399
    
تعداد بازدید: 2595
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/1/25
منبع : درون سازمانی

با حضور دکتر قائدی عضو شورای اسلامی شهر شیراز، معابر سطح شهر علیه کرونا ضد عفونی شد

با حضور دکتر قائدی عضو شورای اسلامی شهر شیراز، معابر سطح شهر علیه کرونا ضد عفونی شد

با حضور دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، برخی از معابر سطح کلانشهر شیراز ضدعفونی، تا تلاشهای همه جانبه در مقابله با ویروس خطرناک کرونا همچنان ادامه داشته باشد.

نواب قائدی در حاشیه ی این برنامه که با مشارکت ستاد مردمی مقابله با کرونا(جوانان شیرازی) صورت گرفت، گفت: اگرچه شهرداری کلانشهر شیراز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون برای صیانت از سلامت عمومی به صورت مستمر و مداوم با ارائه خدمات ارزنده در ضد عفونی کردن سطح شهر تلاشی شبانه روزی داشته است، اما در این بین نیروهای مردمی نیز هستند که در مقابله با کرونا همراهی و همکاری خوبی داشته اند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، از اقدامات مدیریت شهری شیراز در مقابله با کرونا قدردانی و خاطرنشان کرد: این روزها همه عوامل شهرداری شیراز با بهره گیری از تمام امکانات خود در حال انجام اقدامات لازم برای مبارزه با بحران کرونا هستند و این اقدامات تا عبور از بحران بصورت روزانه ادامه خواهد داشت.

قائدی با اشاره به مشارکت و حضور نیروهای مردمی در کنار شهرداری، افزود: به عنوان عضو شورای اسلامی شهر شیراز، هم از اقدامات شایسته شهرداری که مبتنی بر مطالبات شهروندان بوده است، و هم از مشارکت و حضور جوانان شیرازی قدردانی می کنم.

عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا در جامعه، ارزش وجودی مدافعان سلامت و کادر درمانی را بیش از پیش عیان کرده است، که در این راستا شورای اسلامی شهر شیراز قدردان ایثار و تلاش این فرشتگان نجات که سلامتی خود را برای حفظ سلامتی همنوعان خود در کف اخلاص گذاشته اند خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاشهای ارزنده ای که در مقابله با این ویروس شاهد هستیم، همکاری و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی از سوی مردم و همچنین رعایت نکاتی چون کاهش ترددهای غیرضروری و ماندن در خانه می تواند در ریشه کن کردن این ویروس مثمر ثمر باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.