بوستان شهدای قشقایی محله شیخ علی چوپان شیراز افتتاح شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 17 فروردین 1399
    
تعداد بازدید: 2728
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/1/17
منبع : درون سازمانی

رفاه آسایش مردم، اولویت اصلی شورای شهر و شهرداری است 

بوستان شهدای قشقایی محله شیخ علی چوپان شیراز افتتاح شد

                                                        دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:                                                       

رفاه و آسایش مردم، اولویت اصلی شورای شهر و شهرداری است

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم افتتاح بوستان شهدای قشقایی با بیان اینکه این بوستان بر اساس نیاز سنجی و به منظور دسترسی اهالی ساکن در خیابان کوچ به امکانات رفاهی و تفریحی احداث شده است، گفت: توجه به محله محوری و ایجاد زیرساختهای شهری و همچنین رفاه و آسایش مردم، اولویت اصلی شورای شهر و مدیریت شهری است.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه شهردار شیراز به محلات کمتر برخوردار شهر، گفت: همانگونه که پیاده راه سلامت در بلوار شهید چمران ایجاد شده، امروز در بلوار احمدبن موسی(ع) نیز پیاده راهی کلنگ زنی شده که این اتفاق در محله آبجوار نیز خواهد افتاد.

نواب قائدی با اشاره به حضور مادران شهدا در این مراسم، گفت: این بوستان به نام شهدای قشقایی مزین شده که امیدوار هستیم با این نامگذاری دل مادران شهید شاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه با بیان اینکه تلاشهای زیادی برای اجرای پروژه های مختلف شهری و بهبود وضعیت محلات جنوبی شهر بویژه منطقه دو انجام شده است، گفت: طی سالهای گذشته شاهد آبگرفتگی در معابری چون خیابان محراب در هنگام بارندگی بودیم که با تلاش همکارانمان در شهرداری، عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی محله محراب به طول حدود 4 کیلومتر که کاری ارزشمند جهت رفع مشکل آبگرفتگی در این محله است در دست اجرا می باشد.

قائدی با اشاره به اینکه عملیات لوله گذاری سایر معابر در منطقه دو شهرداری نیز در حال انجام است، افزود: بنا بر نیاز سنجی و درخواست شهروندان، عملیات لوله گذاری بلوار سیبویه نیز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز در حال انجام است.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی یاوران شورا و ساکنین محل با اهدای لوح تقدیر، از تلاشهای دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز تقدیر شد.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.