پل عابر پیاده شهرک مدرس(ابتدای شهرک میانرود) به بهره برداری رسید
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 30 دی 1398
    
تعداد بازدید: 2850
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/10/30
منبع : درون سازمانی

پل عابر پیاده شهرک مدرس(ابتدای شهرک میانرود) به بهره برداری رسید

پل عابر پیاده شهرک مدرس(ابتدای شهرک میانرود) به بهره برداری رسید

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پلهای عابر پیاده در حال احداث سطح شهر، بر تسریع در اجرای این پلها تاکید کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز از بهره برداری پل عابر پیاده شهرک مدرس(ابتدای میانرود) خبر داد و گفت: عملیات اجرا و نصب این پل به اتمام رسیده و عصر امروز مورد استفاده شهروندان عزیز قرار گرفته است.

وی حفظ جان عابرین پیاده در عبور از معابر شهری را مهم برشمرد و با بیان اینکه این پلها نیز در همین راستا و با هدف حفظ جان و امنیت عابرین پیاده اجرا شده اند، افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مصونیت از حوادث رانندگی، پل عابر پیاده بلوار مطهری جنوبی نیز مراحل پایانی نصب و اجرای خود را طی می کند و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: با احداث این پل شهروندان به سهولت و بدون خطر تصادف می توانند از بلوار مطهری جنوبی به بوستان حدیث و نقاط دیگر مجاور آن دسترسی داشته باشند.

نواب قائدی خاطر نشان کرد: نیاز سنجی و مکان یابی پلهای عابر پیاده سطح شهر با توجه به وجود مکانهای پرتردد و مراکز عمومی لحاظ می شود.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.