ایجاد تسهیلات و امکانات ویژه جانبازان و معلولان باید در اولویت باشد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 2 دی 1398
    
تعداد بازدید: 2859
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/10/2
منبع : درون سازمانی

ون های مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان آغاز به کار کرد

ون های مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان آغاز به کار کرد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک :

ایجاد تسهیلات و امکانات ویژه جانبازان و معلولان باید در اولویت باشد

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در آیین رونمایی از ون های مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان بر ایجاد امکانات و تجهیزات برای این قشر از جامعه تاکید کرد و گفت: فراهم نمودن تسهیلات و ایجاد امکانات برای جانبازان و معلولان باید در اولویت فعالیتها باشد.

وی خاط نشان کرد: حق طبیعی جانبازان و معلولان است که همانند سایر مردم از فضاها، امکانات و تجهیزات شهری بهره ببرند.

قائدی با اشاره به این مطلب که از ابتدای شروع به کار شورای پنجم تمام تلاشمان بر این بوده است که شرایط خوبی را برای ایجاد یک شهر در دسترس برای همه مردم مهیا کنیم، گفت: جای بسی خوشحالی است که یکی از طرحهای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، (راه اندازی سامانه ویژه جانبازان و معلولان) مورد بهره برداری و استفاده جانبازان و معلولان عزیز قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از حمایت های دیگر اعضای شورای شهر و تلاش شهردار شیراز در اجرای این طرح، با بیان اینکه شهرداری گام اول برای اجرای این طرح را بخوبی برداشته است، ابراز امیدواری کرد: راه اندازی سامانه ویژه جانبازان و معلولان، پایه گذار پویشی اجتماعی برای گسترش وادامه این فعالیت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از خیرین شهر شیراز و استان فارس درخواست مساعدت جهت توسعه این طرح را نمود و بیان داشت: همانگونه که خیرین عزیز با اقدامات سخاوتمندانه و ایثارگرانه خود و با تعمیق شناخت آثار خیر و برکات کارهای خداپسندانه، مبادرت به ساخت، مدارس، مراکز درمانی و... می کنند، انتظار می رود در این زمینه نیز مساعدت ، همراهی و همکاری نمایند تا شاهد توسعه هرچه بیشتر سامانه هوشمند ویژه جانبازان و معلولان در سطح شهر باشیم.

قائدی با بیان ایجاد شهری قابل دسترس برای همه اقشار مردمی تعامل و همکاری دیگر نهادها را نیز می طلبد، افزود: مقاصد و مکانهایی که به مردم خدمات می دهند، نظیر بانکها، ادارات و... باید به نوعی به تجهیزات و امکانات مهیا و مجهز باشند که امکان استفاده و سهولت مراجعه کنندگان خصوصا جانبازان و معلولان عزیز از این مکانها فراهم باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.